Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@08:54:31 GMT

چرا جلسه مجمع تشخیص برای بررسی FATF تشکیل نشد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۱۳۸۵

چرا جلسه مجمع تشخیص برای بررسی FATF تشکیل نشد؟

جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام که قرار بود با موضوع بررسی fatf برگزار شود به دلیل مخالفت ستاد ملی مقابله با کرونا، لغو شد.

به گزارش مشرق، جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام که قرار بود با موضوع بررسی fatf برگزار شود به دلیل مخالفت ستاد ملی مقابله با کرونا و برخی عوامل دیگر لغو شد.

بیشتر بخوانید: قابل توجه اعضای مجمع تشخیص برای بررسی FATF

آیت‌الله شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام این خبر به خبرنگار تسنیم گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده که نباید تا اطلاع ثانونی جلسه‌ مجمع برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تصویب لوایح FATF؛ خود تحریمی یا رفع تحریم‌ها؟

هرچند که به تعویق افتادن جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در اثر توصیه ستاد کرونای تهران بوده ولی پیگیری‌های تسنیم و شنیده های خبرنگار ما از برخی اعضای مجمع تشخیص، حاکی از آن است که مشغله دکتر ظریف و اعلام وزیر اقتصاد مبنی بر مقدور نبودن شرکت در جلسه و نرسیدن پاسخ‌های مکتوب دولت در قبال سوالات بیست گانه اعضای مجمع تشخیص، نیز در عدم برگزاری جلسه مجمع تشخیص مؤثر بوده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا آیت الله شبستری اقتصاد مجمع تشخیص مصلحت نظام ویروس کرونا مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به میزبانی سالن جلسات استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت دار فعلی آموزش و پرورش استان است، ابراز داشت: انتظار می‌رود با تشکیل ستاد پشتیبانی از آزمون تمامی امکانات لازم در این راستا فراهم شود.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی سطح مدارس استان باید توجه شود، ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه این مهم باید در دستور کار قرار گیرد

هاشمی در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط می‌بایست در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه ریزی شود.

وی افزود: به منظور ارتقا هر چه بیشتر شاخص‌های آموزشی باید جذب اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان مد نظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد خبر 6087722

دیگر خبرها

  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود