Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی گزارش دادند که ۳ کاروان حامل تجهیزات لجستیکی برای نظامیان آمریکا در جنوب این کشور هدف حمله قرار گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع عراقی، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که سه کاروان لجستیکی ارتش آمریکا در استان بابل عراق هدف قرار گرفته است.

طبق گزارش «شبکه الاعلام المقاوم»، یک کاروان در الحله مرکز استان بابل و دیگری در شهر جبله در همین استان هدف حمله قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شبکه الاعلام المقاومت همچنین گزارش داد که کاروان سوم ارتش آمریکا در ناحیه النیل در استان بابل هدف قرار گرفته است.

طبق گزارش الاعلام المقاوم مسئولیت حمله به هر سه کاروان آمریکا را گروه «قاصم الجبارین» بر عهده گرفته است.

طی ماه‌های اخیر حملات مشابه متعددی علیه کاروان‌های نظامی و لجستیکی آمریکا در عراق روی داده است. ائتلاف آمریکایی برای در امان ماندن از این حملات و انفجارهای کنار جاده‌ای برای انتقال تجهیزات خود از شرکت‌های بومی عراقی کمک گرفته است.

پارلمان عراق در دی ماه سال ۹۸ در پی اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و شهید ابومهدی المهندس نائب رئیس سابق سازمان الحشد الشعبی عراق، طرح اخراج نیروهای بیگانه از خاک این کشور را تصویب کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کاروان نظامی آمریکا حمله به نظامیان آمریکا استان بابل استان بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اما ریگ‌ها و گرد و غبار بیابان، ماشین‌های جنگی پیشرفته آمریکایی را زمین گیر کرد و شکستی مفتضحانه را برای این کشور رقم زد.  

حمله ای که هدف از آن آزادی جاسوسان سفارت آمریکا بود و شب و روز برای اجرای آن نقشه کشیده‌ بودند.

 گروه ویژه ۱۳۲ نفره‌‌ی آمریکایی که به دلتا فورس معروف بودند در عملیاتی با اسم پنجه عقاب وارد صحرای طبس شدند.

البته در این میان خائنان داخلی هم برای نابودی اسناد خیانت و جاسوسی آمریکایی‌ها بیکار ننشستند.

واقعه طبس که از آن به عنوان امداد الهی یاد می‌شود، آن قدر مهم و سرنوشت‌ساز بود که  برژینسکی مشاور سابق امنیت ملی در دولت جیمی کارتر آن را یکی از عوامل مهم شکست کارتر در انتخابات و موجب یاس و ناامیدی ملی عنوان کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس