Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – سهیل بانی؛ بانک تجارت در اسفند ماه سال ۹۹ ، حدود یک میلیون و ۹۹۰ میلیارد تومان سپرده‌های گوناگون‌ دریافت کرد. این رقم نسبت به بهمن ۹۹ ، ۳۷ درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته است. مجموع سپرده‌های جذب شده توسط بانک تجارت در سال ۹۹ به بیشتر از هفت میلیون و ۴۲۰ هزار میلیارد تومان رسید که حاکی از دو برابر شدن این رقم نسبت به سال ۹۸ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسهیلات اعطایی بانک تجارت در اسفند ماه به بیش از ۱۲۰هزار م یلیارد تومان رسید که نسبت به بهمن همان سال، کاهش ۳۸ درصدی را ثبت کرده است. همچنین این رقم نسبت به دوره مشابه سال ۹۸ ، حدود ۱۶درصد افت داشته است. با این وجود مجموع تسهیلات اعطایی بانک تجارت در سال ۹۹ ، با افزایش ۶۱ درصدی نسبت به سال ۹۸ ، به ارتفاع یک میلیون و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان رسید.

آخرین ماه سال ۹۹ ، سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی نصیب بانک تجارت کرد. این رقم نسبت به ماه گذشته حدود ۵۰ درصد و نسبت به اسفند ماه ۹۸ ، ۴۵ درصد افزایش یافته است. مجموع درآمد بانک تجارت از تسهیلات اعطایی در سال ۹۹ به بیش از ۲۶ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان رسید که نشان‌دهنده رشد ۴۵ درصدی آن نسبت به سال ۹۸ است.

مجموع سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک تجارت در سال ۹۹ ، به ۱۹ هزار و ۶۳۰م یلیارد تومان رسید که حکایت از افزایش ۱۸ درصدی این عدد نسبت سال گذشته دارد. بانک تجارت در اسفند ماه ۹۹ ، عملکردی تقریبا مشابه بهمن ماه داشته و هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری پرداخت کرده است. این رقم نسبت به اسفند ماه سال ۹۸ ، ۴۲درصد رشد کرده ‌است.

با نگاهی به درآمد تسهیلات اعطایی و سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک تجارت می‌توان گفت که این بانک در سال ۹۹عملکردی درخشان داشته است و با رشد ۳۰۰درصدی نسبت به سال ۹۸، هفت هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی کسب کرده است. درآمد عملیاتی بانک تجارت در اسفند ماه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان بوده است که نسبت به ماه گذشته رشدی ۲۲۰ درصدی را تجربه کرده است. همچنین این رقم نسبت به اسفند ۹۸ ، حدود ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

پربیننده ترین مالیات بر تراکنش بانکی جایگاه قانونی ندارد/ تراکنش‌های بانکی بالای ۵میلیاردتومان رصد می‌شود چاپ پول تورم‌زا؛ اصرار همتی، انکار دژپسند چالش‌های اقتصاد ایران در ۲۰۲۱ اقتصاد ایران در فاصله ماه مارس تا دسامبر ۲.۲درصد رشد کرد/ اختصاص ۱۰میلیارد دلار از منابع بانک مرکزی برای تامین کالا‌های اساسی ضرورت گسترش همکاری‌ها برای مقابله با تبعات اقتصادی کرونا/ تاکید بر برخورد منصفانه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول با کشورهای عضو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک تجارت برجام بانک تجارت در سال تسهیلات اعطایی رقم نسبت نسبت به سال ۹۸ میلیارد تومان تومان رسید سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،تیم استان که با هفت بوکسور راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان همدان شده بود با کسب دو نشان طلای سید علی ملکوتی و سپهر رحیمی و کسب مقام پنجم تیمی این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • کشور نیازمند آرایش مدیریتی متناسب با شرایط اقتصادی است
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته