Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:05:09 GMT

جهانبخش و 8 بازیکن دیگر برایتون در لیست فروش

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۱۵۰۵

جهانبخش و 8 بازیکن دیگر برایتون در لیست فروش

به گزارش خبرگزاری فارس، این فصل هم برای علیرضا جهانبخش خوب پیش نرفت و پس از چند بازی خوب در ابتدای فصل، بازیکن ایرانی به دلیل مصدومیت از حضور در ترکیب برایتون بیرون رفت و پس از آن و با بازگشت به لیست برایتون نیز نتوانست در ترکیب گراهام پاتر قرار گیرد.

او در روز یکشنبه و در دیدار مقابل منچستریونایتد در دقیقه 88 وارد میدان شد و زمانی کافی برای درخشش نداشت و نتوانست کاری برای تیمش در شب باخت به شیاطین سرخ انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضاع برای او اصلا خوب نرفته و طبق پیش‌بینی‌ها شرایط این بازیکن با توجه به مهره‌های کنونی برایتون خوب پیش نخواهد رفت. طبق گزارش سایت Fourfourtwo که برگرفته از روزنامه‌ ایندیپندنت شهر برایتون است، جهانبخش در کنار 8 بازیکن دیگر در لیست فروش برایتون در تابستان قرار گرفته است.

ستاره ایرانی که در سال 2018 با انتقال 17 میلیون پوندی خود از آلکمار هلند رکورد نقل و انتقالات باشگاه برایتون را تغییر داد، تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد. تابستان گذشته اخباری مبنی بر علاقه آژاکس یا آیندهوون هلند به او منتشر شد ولی ستاره ایرانی تصمیم گرفت در تیم برایتون بجنگد ولی تاکنون نتوانسته و باید دید در تابستان چه تصمیمی خواهد گرفت.  

پرسی تائو، شین دافی، جیسون مولومبی، مت رایان، برناردو، کریستین والتون، فلورین آندونی و خوزه ایزکودرو در لیست فروش برایتون در تابستان قرار گرفته‌اند.  

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون لژیونر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه ۱۷ خرداد در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در زمین حریف به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

پیش از این درخصوص به این موضوع اشاره کرده بودیم که به‌نظر می‌رسد برای این سفر، شاگردان امیر قلعه‌نویی احتمالا با دردسرهایی مواجه شوند. تا پیش از این هواپیمایی وارش به‌واسطه ارتباط مدیرانش با سرمربی تیم ملی پروازهای اختصاصی و چارتر تیم ملی به کشورهای مختلف را هماهنگ می‌کرد اما از آنجا که به دلایل فنی این ایرلاین توانایی لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کشور هنگ‌کنگ را نداشته، فدراسیون فوتبال با درخواست از فیفا این موضوع را مطرح کرده است تا فدراسیون جهانی این مشکل را با تهیه بلیت برای ملی‌پوشان ایران در سفر به هنگ‌کنگ حل‌وفصل کند.

این درحالی است که برای تهیه بلیت ملی‌پوشان برای پرواز به هنگ‌کنگ، امیر قلعه‌نویی لیست خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده که در این لیست نامی از احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فرد دو ملی‌پوش باسابقه و البته کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی در این لیست دیده نمی‌شود تا مشخص شود این دو بازیکن در پروسه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی برای تیم ملی، نفراتی هستند که از فهرست خارج شده تا جای خود را به جوان‌ترها بدهند. این دو بازیکن در اردوی اخیر تیم ملی در تعطیلات عید و برای دو دیدار برابر ترکمنستان نیز از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نشده بودند تا این گمانه‌زنی شدت بگیرد که سرمربی تیم ملی دیگر قصداستفاده از این نفرات را ندارد. بااین‌حال به‌خاطر درخشش نسبی حاج‌صفی در بازی‌های اخیر تیم باشگاهی‌اش در یونان انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی برای اردوهای اخیر تیم ملی در فهرست نهایی قرار بگیرد که تا امروز این امر محقق نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229043 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش