Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@23:10:52 GMT

تلاش شهرداری برای توسعه زیرساخت‌های سلامت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۱۵۹۷

تلاش شهرداری برای توسعه زیرساخت‌های سلامت

مدیر امور بانوان شهرداری تبریز گفت: مروری بر تجربیات سایر کشورها نیز نشان می‌دهد که شهرداری‌ها علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و توجه به توسعه شهری، باید در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی نیز نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شبنم خداخواه در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"١٨فررردین (٧ آوریل) روز جهانی بهداشت است و علاوه بر نهادهایی که مستقیماً وظیفه‌ی نظارت و ارتقای بهداشت را در شهرها بر عهده دارند، مروری بر تجربیات سایر کشورها نیز نشان می‌دهد که شهرداری‌ها علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و توجه به توسعه شهری، باید در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی نیز نقش آفرین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامت و بهداشت شهری نیز از جمله حوزه‌هایی است که شهرداری‌ها می‌توانند با توجه بیشتر به آن نقش مهمی در ارتقا سلامت جامعه و شهروندان ایفا نمایند. توجه کنیم که شهرداری‌ها نباید صرفاً تبدیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی شوند و در کنار ساخت و سازها باید به مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود نیز توجه داشته باشند. و این موضوعی است که نیازمند تغییر نگرش مسئولان بوده و حرکت تدریجی تلقی می‌شود. تلاش برای توسعه زیرساخت‌های سلامت و مشارکت در بخش‌های بهداشت و سلامت شهروندان علی‌الخصوص در مناطق حاشیه شهر قطعاً یکی از شاخص‌های مهم در عمل به وظایف اجتماعی این نهاد عمومی است. ترکیب درست اعضای شوراهای اسلامی در شهرها و نگرش همه جانبه به مسائل مختلف شهرها، آن چیزی است که امروزه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. سال١٤٠٠ سال تجلیل و قدردانی از مدافعین سلامت است که سال سخت و طاقت فرسایی را به پایان رساندند و سالی سخت‌تر را آغاز کردند".

کد خبر 485373

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان شهرداری تبریز بانوان سلامت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»

به گزارش قدس آنلاین، رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که برای مقابله با حمله‌های سایبری قصد دارد «گنبد الکترونیکی» ایجاد کند.

«آویرام آتزابا» رئیس‌ بخش همکاری بین‌المللی در «اداره سایبری» رژیم صهیونیستی در این باره گفت: از آغاز جنگ هفت اکتبر شمار حمله‌های سایبری علیه [رژیم] اسرائیل افزایش یافته است.

وی این حملات سایبری را «جنگ خاموش و نامرئی» خواند و اضافه کرد: تل‌آویو از آغاز جنگ غزه با ۸۰۰ حمله بزرگ سایبری مواجه بوده است.

به گفته این مقام صهیونیست، این حملات نهادهای دولتی و زیرساخت‌های نظامی و غیرنظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

زیرساخت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در طول چند ماه گذشته شاهد حملات مداوم سایبری بوده است.

در این مدت از سایت‌های نظامی، امنیتی و مدنی رژیم صهیونیستی تا شرکت‌های بزرگ میزبانی داده این رژیم، آماج حملات سایبری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت