Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، فرزاد جهان بین از اعمال اصلاحاتی در آئین نامه انضباطی دانشجویان خبر داد و گفت: آئین نامه‌ای که قبلاً بوده، اشکالاتی داشت که آن را برای معاونین فرهنگی سراسر کشور ارسال کردیم و نقطه نظراتشان را ارائه دادند. در حال حاضر تیمی خبره از معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه که عملکرد بهتر و دقیق‌تری در آئین نامه انضباطی داشتند، مأمور شدند اصلاحات نهایی را انجام دهند و پس از آن در سال ۱۴۰۰ برای تصویب به مراجع ذی ربط ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاح آئین نامه انضباطی دانشجویان / سخت گیری نسبت به تخلفات آموزشی

وی افزود: به طور مثال یکی از اصلاحاتی که باید در این آئین نامه صورت گیرد این است که در بحث تقلب در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به دانشجو نمره ۲۵ صدم داده نمی‌شود و درس حذف می‌شود در حالی که حساسیت‌ها در مقطع تحصیلات تکمیلی باید بیشتر از مقطع کارشناسی باشد و به نوعی باید از کیان فرهنگ و آموزشِ آموزش عالی دفاع کرد. همچنین در این اصلاحات، افرادی که در جلسات کمیته انضباطی حاضر می‌شوند، حقوقشان به صورت حداکثری پاس داشته شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد عنوان کرد: مثالی دیگر در خصوص ترکیب «شوراهای تجدید نظر» و «کمیته انضباطی بدوی» است که باید به نحوی باشد که شورای تجدید نظر کاملاً مستقل عمل کند و اگر فرد احساس کرد در کمیته بدوی حق او تضییع شده، پرونده خود را با اطمینان به شورای تجدید نظر ارسال کند.

خوابگاه‌های دانشگاه آزاد رتبه بندی شدند / رتبه خوابگاه‌ها، ملاک اخذ شهریه اسکان‌

جهان بین از رتبه بندی خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد و گفت: به تازگی خوابگاه‌های دانشگاه آزاد رتبه بندی شده و قرار است در سال ۱۴۰۰ براساس رتبه خوابگاه‌ها، شهریه اخذ شود. رتبه بندی براساس ۷ شاخص در دسترس بودن، وضعیت کیفی ساختمان، مجموعه اتاق‌ها، سرانه فضای اتاق، امکانات درمانی و رفاهی، امکانات عمومی و تجهیزات و امکانات سرای دانشجویی به سه دسته تقسیم شدند.

وی افزود: بر همین اساس ۱۵۴ سرای دانشجویی در درجه اول، ۷۷ سرای دانشجویی در درجه دوم، ۱۶ سرای دانشجویی در دسته سراهای درجه سوم قرار گرفتند.

منبع: مهر

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1092535 برچسب‌ها فرزاد جهان بین کمیته انضباطی دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرزاد جهان بین کمیته انضباطی دانشگاه آزاد اسلامی سرای دانشجویی نامه انضباطی دانشگاه آزاد آئین نامه رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آیین بیل‌گردانی؛ سنتی ۲‌ هزار ساله برای قدردانی از آب

آئین بیل‌گردانی از جشن‌های باستانی و پهلوانی منطقه نیم‌ور محلات است که قدمتی ۲‌ هزارساله دارد، این آئین ارتباط تنگاتنگی با کشاورزی و زمان آبیاری مزارع این منطقه حاصلخیز دارد.

دریافت 19 MB

تصویربردار: هادی صفدری  / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • ویدیو/ آیین بیل‌گردانی؛ سنتی ۲‌ هزار ساله برای قدردانی از آب
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس