Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@02:15:23 GMT

تعطیلی کامل مشاغل غیرضرور و پر خطر در شهرستان بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۱۶۱۳

تعطیلی کامل مشاغل غیرضرور و پر خطر در شهرستان بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بویراحمد از تعطیلی کامل مشاغل و اصناف گروه دو، سه و چهار در این شهرستان به مدت دو هفته خبرداد.

«مجید احمدی» روز چهارشنبه، ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ در نشست ستاد کرونا شهرستان افزود: نباید به متخلفان کرونایی رحم کنیم، سلامت مردم از هر چیز مهمتر است.

وی اظهارکرد: هیچ موضوعی بالاتر و مهمتر از سلامتی نیست و قدر سلامتی را کسی داند که دچار بیماری شده باشد، بنابراین کسی اجازه ندارد به سلامت جامعه خدشه‌ای وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بی‌توجهی به سلامت خود همان بی توجهی به سلامت سایر افراد است، خاطرنشان کرد: با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته، وضعیت شهرستان بویراحمد قرمز شد و ما با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان‌ها و استان‌های هم‌جوار و تردد موجود، قرمز شدن وضعیت را پیش‌بینی کرده بودیم.

شرایط کرونایی بویراحمد بحرانی است

احمدی تصریح کرد: هم اکنون شرایط بحرانی است و قبلاً گفته شد، هیچ چیز بالاتر از سلامتی مردم نیست و در حال حاضر شرایط به گونه‌ای شده که همه افراد درگیر این بیماری می‌شوند و این موضوع کرونا شوخی بردار نیست.

وی ادامه داد: نباید به متخلفانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند، رحم شود و باید برخورد جدی با متخلفان صورت گیرد.

فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در این شرایط تنها مشاغل گروه یک آن هم با رعایت تمام پروتکل بهداشتی اجازه فعالیت دارند و با سایر صنوف و مشاغل پرخطر و غیر ضرور که دچار تخلف شوند، به شدت برخورد می‌شود. از نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم که در روز ۱۳ بدر حضور داشتند و جلوی تخلف افراد را می‌گرفتند.

احمدی تاکید کرد: با توجه به اینکه امکانات ما در زمینه بهداشتی و درمانی همچون سایر استان‌ها نیست و دانشگاه علوم پزشکی نوپاست و اگر دچار بحران شدیم نمی‌توانیم کاری کنیم و در صورتی که مردم رعایت نکنند و شرایط حاد شود امکانات و تجهیزات پاسخگوی مردم نخواهد بود.

جمعه بازار تعطیل می شود

وی اظهارکرد: تیم‌های نظارتی باید با شدت بیشتری گشت‌ها و نظارت‌های خود را ادامه دهند و در صورت تخلف فرد، متخلف کننده تا ۶ ماه اجازه فعالیت ندارد و همه باید هم همکاری کنند تا از این شرایط عبور کنیم.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ایستگاه سلامت، کنترل ورودی‌های شهر، اعمال محدودیت‌ها، مسدود شدن ورودی‌های بازار، بسته شدن کامل جمعه بازار و راه اندازی تیم‌های گشت باید در دستور کار باشد.

احمدی افزود: هر چه قدر بیان می کنیم باغات آبشار تعطیل است و مسئولان گردشگری تلاش کردند اما عده ای در گوشه ای از باغات نشسته و مشغول کشیدن قلیان هستند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: به جز مشاغل  گروه یک، سایر گروه ها به مدت دو هفته تعطیل است، از طرفی ورودهای بازار مسدود می شود و راه اندازی تیم‌های گشت نظارتی فعال خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد بویراحمد کروناویروس همه باهم علیه کرونا وضعیت قرمز فرماندار شهرستان بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس‌جمهور در دهدشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه سرداران و 422 شهید کهگیلویه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان کشوری و استانی در شهر دهدشت برگزار شد.

اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حضرت آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و اقشار مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی، جانشین فرمانده سپاه فتح در حاشیه این برنامه گفت: یکی از توصیه های همیشگی مقام معظم رهبری به برگزار کنندگان کنگره‌های ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد این است که نقش موثر در پیوند نسلی در نسل های مختلف انقلاب اسلامی برگزاری اجلاسیه ها و یادواره‌های این شکلی است.

وی افزود: همه نسل های موثر در انقلاب و نسل های پیشین، نسل‌های میانی و نسل های حال حاضر انقلاب در کنار هم بنشینند و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.

مثنوی ادامه داد: در دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی کردیم 20 اجلاسیه برگزار شود که امشب دومین اجلاسیه در شهر دهدشت برگزار شد و یاد و خاطره 422 شهید گرانقدر این شهرستان را گرامی داشتیم.

به گزارش تسنیم شهرستان کهگیلویه 412 شهید را تقدیم انقلاب کرده و در حال حاضر تنها والدین کمتر از 50 شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاسیه‌های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه به سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

گزارش از امیررضا برنگ پور

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی پرتغالی در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده MCS Aries در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده «MCS Aries» در سلامت کامل هستند
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد