Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:06:16 GMT

آتش‌سوزی کامیونت ایسوزو + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۱۸۱۳

آتش‌سوزی کامیونت ایسوزو + تصاویر

آتش‌سوزی خودروی باری در بازار آهن مکان، یک مصدوم بر جای گذاشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 14:03 روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو در صالح‌آباد شرقی، آهن مکان، فاز سه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، پس از دریافت اطلاعات توسط شهروندان، آتش‌نشانان ایستگاه 47 را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید افراسیابی؛ معاون فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو به علت نامعلوم از قسمت اتاق دچار آتش‌سوزی شده و دود و شعله زیادی از خودرو به بیرون زبانه می‌کشید.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بی‌درنگ با رعایت موارد ایمنی به محض رسیدن به محل حادثه با استفاده از دو رشته لوله آبدهی آتش‌نشانی در یک عملیات نفسگیر و در همان لحظات اولیه موفق به مهار شعله‌های آتش شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ یکی از سرنشینان خودرو که مردی 44 ساله بود در این حادثه دچار آسیب‌دیدگی شده که بلافاصله برای مداوا به عوامل اورژانس تحویل داده شد و آتش نشانان نیز خودرو را به طور کامل ایمن‌سازی کرده و برای انجام مراحل قانونی به عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

خاکستر شدن منزل مسکونی بر اثر آتش‌سوزی + تصاویرآتش‌سوزی در محل دپوی ظروف پلاستیکی + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی اورژانس حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه

عنایت‌الله راهنورد گفت: پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد طی تماس با سامانه ۱۲۵ جهت امدادرسانی در یک حادثه تصادف در شهرک منظریه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد افزود: در این حادثه، راننده خودروی سواری حین گردش در مسیر کنترل خودرو را از دست می‌دهد و دچار واژگونی و سقوط می‌شود.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی سریعا در محل حاضر و ضمن ایمن‌سازی صحنه تصادف، نسبت به نجات و رهاسازی راننده و سرنشینان مصدوم اقدام کردند.

راهنورد ادامه داد: مصدومان پس از نجات تحویل پرسنل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه