Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@20:57:43 GMT

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۴۰۰/۱/۱۸

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۱۹۶۷

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۴۰۰/۱/۱۸

امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی امین، تامین سرمایه امین و لوله و ماشین‌سازی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور و بیمه پاسارگاد در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۰هزار و ۸۸۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۹هزار و ۸۹۸واحد به کار خود پایان داد و بیش از یک میلیارد و ۸۷۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۱۸۱میلیارد تومان در بیش از ۲۴۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

پایان کار قرمز بورس؛ شاخص همچنان نزولی

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروسازی امین، تامین سرمایه امین و لوله و ماشین‌سازی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، رادیاتور ایران و به پرداخت ملت بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۵۶۸میلیون ورقه به‌ارزش ۱۳میلیارد و ۵۷۸میلیون تومان در ۷۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۹۲۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، بیمه پاسارگاد و تولید برق ماهتاب کهنوج بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و صنایع ماشین‌های اداری ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شاخص بورس فرابورس بورس تهران بورس بازار بورس اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس مساله «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت‌ها در هیئت‌های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.

به گفته وی شرکت‌های مشاور پذیرش ملزم هستند گزارش وضعیت استقرار حاکمیت شرکتی را مطابق با استاندارد مصوب فرابورس ایران، تهیه و به هیئت پذیرش ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس همچنین عنوان کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی منجر به تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تضاد منافع میان مدیریت و مالکیت و تنظیم روابط و منافع ذی‌نفعان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند