Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر چهار شنبه در نشست قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مومنانه خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه گرفتاری‌های مختلف ازجمله بیماری گاهی اوقات نعمت و گاهی نغمت است، اظهار کرد: شیوع ویروس و بیماری کرونا از این موارد است؛ زیرا اگرچه مشکلات متعددی را برای مردم و جامعه ایجاد کرده است؛ اما در عین حال زمینه‌ساز خلق صحنه‌های زیبایی از مواسات و همدلی ملت ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه این ویروس و بیماری هنوز به پایان نرسیده و همچنان قربانی می‌گیرد، بیان کرد: موج جدید شیوع کرونا مایه نگرانی فراوانی است؛ از این رو باید همه با هم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام داشته باشیم و دستورالعمل‌های ارائه شده در این زمینه را رعایت کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر تداوم رزمایش مواسات و همدلی برای دستگیری از آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا، افزود: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که همه نیازمندان و محرومان تحت پوشش مواسات و توزیع بسته‌های معیشتی قرار گیرند و این‌گونه نشود که به برخی چند بار کمک شده باشد و برخی از دریافت آن محروم بمانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری خاطرنشان کرد: با توجه به شروع موج بعدی ویروس کرونا، باید در کنار توزیع بسته‌های معیشتی، بسته‌ها و اقلام بهداشتی ازجمله ماسک نیز در بین محرومان توزیع شود.

امام‌جمعه بجنورد تصریح کرد: باید توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم و مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در کل جامعه هدف مد نظر باشد و با برنامه‌ریزی این اقلام در بین همه نیازمندان توزیع شود.

وی همچنین بر احیای مجدد طرح شهید سلیمانی تأکید کرد و گفت: این طرح باید با قوت بیشتری ادامه یابد و بخشی از بسته‌های معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع شود تا در پایان ماه رمضان بتوانیم جمع‌بندی و گزارش مناسبی از اقدامات انجام‌شده در قالب این طرح داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در انتها با اشاره به ضرورت تداوم ورود و حضور خیران و نیروهای جهادی در این عرصه، گفت: اگر کمک به بیمارستان‌ها و کادر درمان لازم باشد گروه‌های جهادی می‌توانند وارد عرصه شده و فعالیت‌های مورد نیاز را انجام دهند.

کد خبر 5183847

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا نوری امام جمعه بجنورد مواسات ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا ماه مبارك رمضان اردبیل محدودیت های کرونایی اراک واکسن کرونا انتخابات 1400 بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی