Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@21:04:41 GMT

ماجرهای تمدید قرارداد استقلال با میلیچ ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۲۰۲۱

ماجرهای تمدید قرارداد استقلال با میلیچ ادامه دارد

باوجود اعلام آمادگی «هرویه میلیچ» مدافع کُروات استقلال برای تمدید قرارداد، هنوز این اتفاق از سوی باشگاه رخ نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هرویه میلیچ در فصل جاری حکایتی متفاوت از فصل گذشته با استقلالی‌ها دارد و تکلیف او برای ادامه همکاری با این تیم هنوز مشخص نشده است.
باوجود اینکه باید میلیچ را یکی از بازیکنان خارجی خوب در تاریخ باشگاه استقلال و یکی از بهترین‌های دو فصل اخیر فوتبال ایران دانست، اما وی در این فصل با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده و حتی در یک مقطع ۱۰۵ روزه هم از ترکیب این تیم کاملاً دور بود و بازی‌های زیادی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع کروات که از سال پیش تاکنون بارها علاقه اش به استقلال را نشان داده و با اینکه بارها امکان فسخ یکطرفه برای او وجود داش ته، دست به این کار نزده و هواداران استقلال هم علاقه خاصی به او دارند، به شکل علنی و بارها آمادگی خودش را برای تمدید قرارداد با باشگاهش اعلام کرده که این مهم هنوز به وقوع نپیوسته است.

حجت نظری عضو و سخنگوی هیات مدیره استقلال در آخرین نشست خبری آنلاین خود در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در این رابطه صحبتهایی را بیان کرد که می‌توان روی آن تامل کرد.

این عضو هیات مدیره استقلال در این خصوص گفت: «این مورد خیلی طولانی شده است. در باشگاه دو بخش سیاست گذاری و اجرا داریم که سیاست گذاری بر عهده هیات مدیره و اجرا بر عهده مدیر عامل است. ما در یکی از جلسات سال ۹۹ هیات مدیره مصوب کرد که میلیچ به ایران برگردد؛ بعد از آن آقای عبدیان مبلغ پیش پرداخت میلیچ را به باشگاه داد و هیات مدیره بستر را کاملاً برای تمدید قرارداد آماده کرد. امیدوارم آقای مددی به روند این کار سرعت ببخشد و کارهای نهایی انجام شود تا قرارداد این بازیکن را تمدید شده بدانیم.»

در لابلای نکاتی که نظری در خصوص میلیچ عنوان می‌کند، یک جمله کلیدی وجود دارد. نظری در بخشی از صحبتهایش با صراحت گفته: «هیات مدیره هر کاری لازم بوده برای عقد قرارداد میلیچ انجام داده و بستر را فراهم کرده» و سپس می‌گوید: «انتظار داریم مدیرعامل باشگاه به روند این کار سرعت ببخشد».

برای تمدید قرارداد یک بازیکن با باشگاه، چهار رکن وجود دارد. رکن اول تمایل سرمربی به تمدید این بازیکن، رکن دوم رضایت بازیکن برای تمدید، رکن سوم آمادگی هیات مدیره و تامین مبلغ مورد نیاز و رکن چهارم امور اجرایی عقد قرارداد که برعهده مدیرعامل است.

در مورد میلیچ، این بازیکن با صراحت علاقه و آمادگی‌اش را برای تمدید اعلام کرده است. سخنگو و عضو هیات مدیره نیز به صراحت از آمادگی و تامین منابع لازم برای این منظور در یک نشست خبری رسمی صحبت کرد و تنها می‌ماند عملی کردن این موضوع که آن هم به مدیرعامل باشگاه باز می‌گردد. یا به عبارتی در مورد تمدید قرارداد میلیچ، توپ در زمین مدیرعامل باشگاه است؛ مگر آنکه فرهاد مجیدی با تمدید قرارداد او مخالف باشد که با توجه به کیفیت بازی، تجربه و اخلاق حرفه‌ای میلیچ، چنین چیزی بسیار بعید است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال مدافع کروات استقلال هرویه میلیچ برای تمدید قرارداد هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم که با حضور بیش از 73 درصدی سهامداران برگزار شد؛ اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با رای مستقیم سهامداران انتخاب شدند.

لطف الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و رئیس مجمع در این جلسه با قدردانی از زحمات تمامی ارکان بانک شهر و با اشاره به رعایت کامل ضوابط و مقررات بانک مرکزی و سازمان بورس در برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این بانک، گفت: تمامی افراد معرفی شده برای حضور در ترکیب هیات مدیره جدید در مصاحبه های تخصصی و آزمون های بانک مرکزی شرکت کرده و تاییدیه این بانک را دریافت کرده اند.

فروزنده گفت: بانک شهر طی سال های اخیر در تمامی حوزه ها پیشرفت های مهمی را کسب کرده و امیدواریم در دوره آتی و معرفی اعضای جدید هیات مدیره شاهد تحول و شکوفایی بیشتر در این بانک باشیم.

در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر که با دستور جلسه " انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره" برگزار شد، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی، حسام حبیب اله، وحید محمدرضا خانی، برات کریمی، جواد عطاران، مهدی میرزا محمدی و رضا یاریفرد به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره بانک شهر و یزدان سیف و رحیم طاهری به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر همچنین به صورت زنده از طریق وب سایت این بانک برای تمامی سهامداران پخش شد.

دیگر خبرها

  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است