Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:59:13 GMT

ایجاد بخش‌های جدید کرونایی در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۲۰۳۴

ایجاد بخش‌های جدید کرونایی در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، امیرسعید کریمی از راه‌اندازی بخش دوم ICU بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خبر داد و گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در تهران، تعداد بیشتری تخت ویژه ICU برای خدمت‌رسانی به هموطنان نسبت به گذشته نیاز بود.

رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه به همت رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و سایر مسئولان مجوز افزایش تخت‌های دیگر ICU برای بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است، اظهار داشت: با کمک رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و همکارانمان، یکی از بخش‌های موجود در ساختمان شماره ۴ این مرکز درمانی بازسازی و با خرید بروزترین تجهیزات پزشکی تجهیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی ادامه داد: این بخش دارای بالاترین سطح استاندارهای بیمارستانی است و به‌صورت ۲۴ ساعته از بیماران بستری در این بخش مراقبت به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در این بخش از با سابقه‌ترین پرستاران و پرسنل که هرکدام بیش از چند سال سابقه خدمت در بخش‌های ویژه دارند، بهره گرفتیم. در واقع با راه‌اندازی بخش دوم ICU، تخت‌های ویژه ICU را به ۱۸ تخت افزایش دادیم.

همچنین حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تأکید بر لزوم اهمیت خدمت‌رسانی بیشتر به بیماران کرونایی در وضعیت قرمز کرونایی، گفت: در این راستا یک بخش جدید در بیمارستان فرهیختگان به بیماران کرونایی اختصاص یافت تا بتوانیم به درمان تعداد بیشتری از بیماران بپردازیم.

کد خبر 5183840 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا بیمارستان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه تهران آموزش پزشکی دوره دکتری خوابگاه دانشجویی دانشگاه ها رتبه بندی دانشگاه ها دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد

ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم " محمدعلی درمیانی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

او افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۳ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین قرنیه‌های زنده یاد درمیانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است