Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه تالار پذیرایی تهران گفت: ورشکستگی تالار‌های پذیرایی بسیاری را به برگزاری مراسم به مراکز غیررسمی و مکان‌های که نکات ایمنی و حرفه‌ای صنف را رعایت نمی‌کنند، سوق داده است. خسرو ابراهیم‌نیا در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت فعالیت تالار پذیرایی در استان تهران اظهار کرد: نحوه فعالیت تالار پذیرایی با سایر صنوف متفاوت است، تالار‌های پذیرایی نزدیک به یک سال به دلیل شیوع کرونا تعطیل هستند و آغاز فعالیت آن‌ها نیز به‌سرعت نخواهد بود و فعالیت دوباره آن نیازمند تأمین نیرو، به روز رسانی تجهیزات و نگه‌داری ساختمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتحادیه تالار پذیرایی تهران تصریح کرد: با وجود توقف یک‌ساله فعالیت تالار‌های پذیرایی، اداره امور مالیات و دارایی جریمه‌های فروانی برای دیرکرد دریافت مالیات در سال‌های ۹۵ و ۹۶ تالار‌ها در نظر گرفته است و هیچ‌گونه همکاری با فعالان این حوزه نداشته و سایر بخش‌های مربوطه مانند بیمه نیز این صنف ورشکسته را حمایت نکرده است.   بیشتربخوانید: بازار خودرو بدون مشتری ماند   وی افزود: فعالیت تالار‌های پذیرایی در ایام کرونا به‌صورت یک‌چهارم ظرفیت امکان‌پذیر بود، اما هزینه‌های نگه‌داری و نیروی فعال این واحد را پوشش نمی‌دهد و عملاً با تعطیلی مواجه بوده است.   ابراهیم نیا تصریح کرد: در حال حاضر مراسم عروسی در دفاتر اسناد رسمی ازدواج صورت می‌گیرد و بسیاری از مراکز به سالن پذیرایی مجهز شدند و تالار‌های پذیرایی از چرخه خدمات دهی حذف شدند.

رئیس اتحادیه تالار پذیرایی تهران بیان کرد: ورشکستگی تالار‌های پذیرایی بسیاری را به برگزاری مراسم به مراکز غیررسمی و مکان‌های که نکات ایمنی و حرفه‌ای صنف را رعایت نمی‌کنند، سوق داده است.

به گفته وی؛ مبلغ افرادی که برای برگزاری مراسم در تالار هزینه‌ای پرداخت کردند، به آن‌ها بازگردانده شد و مشکلی در این خصوص وجود دارد.

وی با اشاره به مشکلات تالار‌های پذیرایی با سازمان شهرداری اظهار کرد: باوجود تعطیلی تالار‌های پذیرایی شهرداری نسبت به دریافت عوارض مشاغل، عوارض تابلو و هزینه پسماند اقدام می‌کند امری که فشار را بر این بخش افزایش داده است.

ابراهیم نیا بیان کرد: علی‌رغم وعده‌های فراوانی مبنی بر حمایت از اصناف آسیب‌دیده، تاکنون هیچ حمایتی صورت نگرفته است بلکه فشار‌های مالیات و بیمه در این ایام رکود بیشتر شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت صمت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صمت تالار های پذیرایی تالار پذیرایی برگزاری مراسم فعالیت تالار تالار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود رئیس جمهور به سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و برای حضور در مراسم افتتاح ابرطرح چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» وارد این کشور شد.

آقای رئیسی در این سفر یک روزه، ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا، ابرطرح چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به‌طور رسمی افتتاح می‌کند. سپس، مراسم استقبال رسمی از آقای رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو، برگزار خواهد شد. دیدار دو جانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی، دیگر برنامه‌های این سفر است.

دیگر خبرها

  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • فیلم| مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا