Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه در سال ۹۹ به موفقیت های چشمگیری دست یافتیم، گفت:‌ به پیشرفت‌های بسیار خوبی در بحث هواپیماهای با‌سرنشین و ‌بدون‌سرنشین دست یافته‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم دانش‌آموختگی خلبانان اف 4 نیروی هوایی ارتش، با حضور امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده، و جمعی از مسئولان و فرماندهان این نیرو در پایگاه هوایی شهید نوژه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین دانش آموختگی خلبانان اف 4، ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش، نیروی ویژه‌ای است و می‌توان گفت که هر روز، شرایطی مشابه با شرایط دوران جنگ تحمیلی را تجربه می‌کند. در سال گذشته این نیرو، سال موفقی را سپری کرد و به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کرد.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش همواره نیرویی با دانش بوده و آینده بسیار روشن در انتظار نیروی هوایی هم در بحث هواپیماهای با سرنشین و هم بدون سرنشین است و پیشرفت‌های بسیار خوبی حاصل شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش: به لباس سربازی افتخار می‌کنیم / حضور نیروهای مسلح ایران در هر منطقه‌ای باعث امنیت پایدار می‌شودسرلشکر موسوی: نیروی هوایی ارتش به یک قدرت پهپادی تبدیل شده استنمایش عضو جدید شاخه مخفی نهاجا/ تمرکز روی پهپادهای انتحاری| گزارش تسنیم از رزمایش نیروی هوایی ارتش

امیر سرتیپ نصیرزاده خطاب به خلبانان جوان بیان کرد: ویژگی هایی مانند شجاعت در زمان خطر، ایمان داشتن به کار و وظیفه محوله، داشتن انگیزه در انجام کارها و به روز کردن دانش در زمینه هوانوردی از ویژگی‍‌های اصلی شغل خلبانی است و تمامی تلاش شما جوانان باید بالا بردن بهره‍وری کاری در سورتی‍های پروازی باشد.

وی گفت: پوشیدن لباس خلبانی روحیه و شجاعت بزرگانی همچون امیر برات پور، شهید بابایی، شهید دوران، شهید خلعتبری، شهید اردستانی و دیگر بزرگان عرصه پروازی را می خواهد که با خالی نکردن میدان و شجاعت مثال زدنی، حماسه های دوران دفاع مقدس را آفریدند.

امیر سرتیپ نصیرزاده تصریح کرد: فلسفه شغل خلبانی قابل وصف نیست و توصیه من به تمامی شما خلبانان جوان پایداری در کارها، استقامت داشتن، همت و تلاش مضاعف و چشم دوختن به اهداف دوردست است و هیچ گاه امید خود را از دست ندهید و با روحیه بالا کارهای خود را پیگیری کنید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر توجه به تهدیدات روزافزون فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی تهدیدی ویرانگر و جنگ تمام عیاری است که کانون خانواده را هدف گرفته و تهدیدی بسیار جدی برای باورهای انسان به شمار می رود که لزوم آموزش درست و شیوه بهره برداری صحیح از این فضا بیش از پیش ضروری است.

حجت‌الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید نوژه نیز در این مراسم گفت: بنا بر آیات شریف سوره مبارکه عصر، تنها گروهی از انسان ها شامل ضرر و خسران نمی شوند که به خدا و آخرت ایمان داشته باشند و هم چنین کار نیک انجام دهند و همدیگر را به حق و صبر دعوت کنند که این دعوت کردن مرتبه ای فراتر از امر به معروف است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملی که برخواسته از ایمان باشد ماندگار و جاودان است و تمام تلاش شما جوانان باید بر این باشد که همدیگر را به نیکی و حق دعوت کنید و این دستورالعمل را در تمامی ابعاد زندگی خود رعایت کیند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ علیرضا الهامی صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سایر سخنان راه برون رفت از مشکلات را قوی شدن دانستند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: قوی شدن در بخش‌های علمی، فنی و مهندسی و نظامی و … وظیفه همه ما در بخش‌های مختلف است.

الهامی با بیان اینکه باید راهکارهای قوی شدن را بیابیم، افزود: ما به عنوان سرباز، قوی شدن را یک وظیفه و تکلیف از جانب فرمانده خود می‌دانیم و در این زمینه مسئولیت داریم.

وی اظهار کرد: قوی شدن در حوزه نظامی اتفاقاتی چون عملیات وعده صادق را به وجود می‌آورد که عموم مردم را شادمان کرد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: قوی شدن از جنبه‌ای حرکت در مسیر ظهور منجی عالم بشریت نیز است.

الهامی بیان کرد: پدافند شرق در دوران مدیریتی و فرماندهی امیر ارسلان پرویز در حوزه‌های عمرانی و ورزشی و توان رزم اتفاقات بسیار خوبی را رقم زده است.

وی افزود: ساخت قطعات، تعمیر قطعات و حفظ توان رزم در پدافند شرق انجام شده است که نشان از تسلط علمی همکاران پدافند هوایی شرق و با توجه به نگاه ملی آنان است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: توفیقات ارزشمند حاصل شده را قدردان هستیم.

الهامی بیان کرد: از امروز امیر حجت عباسی عهده دار مسئولیت فرماندهی پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) خواهد بود.

کد خبر 6091720

دیگر خبرها

  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان