Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار تهران گفت: وجود عوارضی تهران – قم مانعی جدی در مسیر دسترسی آسان به مسیر اصلی نمایشگاه است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری  در نشستی که با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با هدف بررسی جا به جایی محل عوارضی تهران - قم به منظور تسهیل در دسترسی به نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات بسیار خوب نیروی انتظامی تهران بزرگ در تامین امنیت شهر، اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب مورد توجه شهرداری تهران است که می‌تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر تلاش شهرداری تهران  در راستای رونق گرفتن نمایشگاه شهرآفتاب،گفت: وجود عوارضی تهران – قم مانعی جدی در مسیر دسترسی آسان به مسیر اصلی نمایشگاه است و از طرف دیگر ساختمان‌های اطراف آن هم علاوه بر آنکه موجب به حاشیه راندن نمایشگاه شده، مانع از دسترسی آسان و فضای بصری مناسب نیز شده است.

امامی همچنین ضمن تأکید بر همکاری مناسب مابین شهرداری تهران و نیروی انتظامی تهران بزرگ از آمادگی شهرداری در راستای رفع مشکلات مربوط به ساخت کلانتری‌ها و تعاونی‌های مسکن پرسنل آن سخن گفت.

مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه این  نشست با تأکید بر جابجایی عوارضی در راستای رونق بخشی به نمایشگاه شهرآفتاب، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در نمایشگاه شهرآفتاب، علاوه بر رونق بخشیدن به نمایشگاه، قطعاً یکی از راه حل‌های کاهش آلودگی هوا و معضل ترافیک خواهد بود.

قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در این جلسه  با اشاره به استراتژی‌های سه گانه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، تصریح کرد: با مساعدت شهردار تهران ، بحث انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب به شهرآفتاب در هیئت دولت مطرح و موضوع در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شد و در نهایت مورد موافقت کمیسیون تخصصی و زیربنایی دولت قرار گرفت.

بنابراین گزارش سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ضمن استقبال از اقدامات صورت گرفته درباره رونق بخشی به نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، بر لزوم انتقال نمایشگاه‌ها به شهرآفتاب تأکید کرد و گفت: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب یک سرمایه ملی است و باید در راستای رونق بخشی آن همه دستگاه‌ها تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: قطعا جا به جایی عوارضی تهران- قم در دستور کار قرار خواهد گرفت و ما از آن استقبال خواهیم کرد و به زودی محل جدید عوارضی جا نمایی خواهد شد.

گفتنی است این نشست با حضور سردار حمید هدواند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، محمد نادر محمدزاده مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات، صفری مدیر دفتر معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و نوری زمان آبادی معاون فنی و توسعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار  شد.

کشف 714 قبضه سلاح غیرمجاز در طرح نوروز پلیسترسیم "اطلس امنیت انتخابات" توسط پلیسپرونده شکایت پلیس راهور از عنابستانی تا چند روز آینده به دادگاه می‌رود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب نیروی انتظامی تهران بزرگ شهرداری تهران عوارضی تهران دسترسی آسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: به‌منظور دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات شهرداری تهران ، از ابتدای مدیریت جدید شهری تاکنون اجرای بیش از ۸۰ درصد از الزامات قانونی  در حوزه شفافیت، مدیریت تعارض منافع و مبارزه با فساد را در پایگاه اینترنتی شفافیت شهرداری تهران منتشر کرده است.

محمدعلی الفت‌پور افزود: اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی نیز بخش جدیدی را به خود اختصاص داده که در حال حاضر فهرست قرارداد‌های اجاره و بهره‌برداری املاک سازمان بازنشستگی به اطلاعات این بخش اضافه شده و در ادامه پیگیری ارتقای شفافیت، موارد مربوط به دیگر مراکز انتفاعی شهرداری تهران نیز گردآوری و منتشر خواهد شد.

سایت شفافیت شهرداری تهران از سال ۱۳۹۷ در نشانی https://shafaf.tehran.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته و دسترسی و گزارش‌گیری از اطلاعات بارگذاری شده در این وبگاه برای همه کاربران آزاد است.

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری