Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@03:49:18 GMT

آبروی دختر 18 ساله جهرمی رفت / عکس های خصوصی دست به دست شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۲۵۶۲

آبروی دختر 18 ساله جهرمی رفت / عکس های خصوصی دست به دست شد

مرد شیاد که عکس های خصوصی دختر 18 ساله جهرمی را در شهر منتشر کرده بود بازداشت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان " جهرم " از شناسایی فردی که در اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر یکی از شهروندان جهرمی کرده بود خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "خسرو رزمجویی"‌  بیان کرد: پس از وصول مرجوعه قضائی به پلیس فتا مبنی بر شکایت شهروند جهرمی دال بر انتشار و سوء‌ استفاده از تصاویر ‌وی‌، تحقیقات‌ و بررسی‌های مقدماتی‌ توسط کارشناسان این پلیس آغاز و پیگیری پرونده در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که ‌فردی در اینستاگرام با راه‌اندازی صفحه‌ای جعلی اقدام به انتشار تصاویر شخصی شاکی کرده است.

دستگیری عامل انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" عنوان داشت: با تحقیقات فنی و اطلاعاتی و رصد فضای مجازی، متهم که خانمی 20 ساله بود شناسایی و با دستور مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ "رزمجویی" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و اظهار داشت با ایجاد صفحه جعلی و برداشتن تصاویر خصوصی شاکی که دختری 18 ساله بود از پیج شخصی‌اش، اقدام به تهیه این سناریو و ارتکاب جرم می‌کردم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم تا کنون مبلغ 100 میلیون ریال از تعدادی شهروندان کلاهبرداری کرده است، خاطر نشان کرد: وی پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس های خصوصی جهرم اینستاگرام اخبار حوادث جهرم اینستاگرام عکس های خصوصی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم ایران کرونا مرد اینستاگرام قیمت بازیگر سینما و تلویزیون عملیات محیط بان بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر اینکه پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ٢٨ ساله، اهل پلدختر که در داخل رودخانه دچار حادثه شده وغرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 6090800

دیگر خبرها

  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد