Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@23:15:14 GMT

تجربه ایرانشناسان هندی در «ما ایران را دیده ایم»

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۲۵۹۳

تجربه ایرانشناسان هندی در «ما ایران را دیده ایم»

ایرانشناسان هندی، از تجربیات خود از جاذبه های گردشگری و تاریخی ایران در مستند «ما ایران را دیده ایم» در کانال اردوی شبکه سحر خواهند گفت.

به گزارش برنا، ایرانشناسان هندی در مستند «ما ایران را دیده ایم» برای مخاطبان شبکه سحر در شبه قاره به تشریح جاذبه های اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی ایران که خود تجربه کرده اند خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عین الحسین، دکتر اختر حسین، عرشی خان، عظیم امروهی و غیره از کارشناسان و ایرانشناسان هندی هستند که در این مستند به توصیف مقبره امام محمد غزالی در طوس، مرقد مطهر امام خمینی (ره)، 33 پل اصفهان، پارک ها و اماکن تفریحی تهران و غیره می پردازند. 

مستند «ما ایران را دیده ایم» به تهیه کنندگی امیرعلی زینلی، تولید دفتر نمایندگی صدا و سیما در دهلی نو است و در 13 قسمت 13 دقیقه ای هر روز ساعت 17:44 دقیقه به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه سحر ما ایران را دیده ایم اختر حسین ما ایران را دیده ایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه قیلچ، پنجاه و هفتمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش فیلم مستند «قلیچ» به کارگردانی مصطفی پوریا نوری و تهیه‌کنندگی احسان اطمینان اختصاص دارد.

این برنامه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور محمد بزرگ نویسنده و منتقد سینما، احسان اطمینان تهیه‌کننده مستند و پوریا نوری کارگردان اثر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6098523 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت