Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی فکری,رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به قرار گرفتن استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی افزود:با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و افراد مشکوک به ویروس کرونا، مرکز تعویض پلاک استان همدان به منظوری پیشگیری از شیوع این ویروس از فردا تعطیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:علاوه بر تعطیلی مرکز تعویض پلاک، آزمونی کتبی و عملی آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه نیز تا اطلاع بعدی و بازگشت به شرایط عادی برگزار نمی‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان یادآوری کرد: اواخر سال ۹۸ نیز به علت شیوع ویروس کرونا در همدان مرکز تعویض پلاک این استان تعطیل، اما با تغییر رنگ بندی مجدد بازگشایی شد، ولی خدمات رسانی در مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری به صورت اینترنتی صورت گرفت.

سرهنگ فکری اضافه کرد: با در پیش گرفتن رویکرد اینترنتی و آنلاین کردن خدمات علاوه بر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در راستای تکریم ارباب رجوع از اتلاف وقت و هزینه خدمات گیرندگان از مجموعه انتظامی نیز جلوگیری شد.

به گفته استاندار همدان ۹ شهرستان این استان در وضعیت قرمز و شهرستان اسدآباد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت که با توجه به روند افزایش شمار بیماران در روز‌های آتی وضعیت اسدآباد نیز قرمز می‌شود.

سید سعید شاهرخی در جلسه اضطراری ستاد مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: شاهد تجمع و دورهمی برخی از افراد در مناطق تفریحی و توریستی از جمله گنجنامه و بلوار ارم هستیم که انتظار می‌رود با تعطیل کردن برخی از این اماکن و خاموش کردن چراغ‌ها مانع تجمع افراد شد.

با توجه به قرار گرفتن استان همدان در شرایط قرمز کرونایی محدودیت‌های پیش بینی شده در طرح جامع هوشمند برای رنگ بندی قرمز در این استان اعمال می‌شود.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی وضعیت کرونایی تعویض پلاک مرکز تعویض پلاک استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد

امین اسدی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس آمار وزارت بهداشت تاکنون ۴ نفر به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شده‌اند که متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داده است.

به گفته او، با اقدامات پیشگیرانه سازمان دامپزشکی کشور و اطلاع رسانی به موقع میزان ابتلا نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

اسدی با بیان اینکه شیوع تب کریمه کنگو تا پایان فصل گرما ادامه دارد، افزود: با توجه به افزایش تعداد کنه ها در فصل گرما به دامداران توصیه می شود که نسبت به سم پاشی اسطبل ها اقدام کنند و همواره از دست زدن و له کردن کنه ها با دست اجتناب کنند.

سخنگوی سازمان دامپزشکی ادامه داد: در قالب اردوهای جهادی در روستاهای کم برخوردار و مناطق صعب العبور عشایر، سم پاشی اماکن دامی بصورت رایگان انجام می شود.

به گفته او، با توجه به شیوع ویروس در فصل گرما به افراد توصیه می شود که از خوردن جگر و گوشت خام و نیم پخته خودداری کنند چراکه این ویروس مقاوم به حرارت نیست و با پختن به طور کامل از بین می رود.

اسدی گفت: افراد از خرید دام و گوشت کنار جاده بواسطه بیماری مشترک انسان و دام، به جد اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • کسبه بردسکن به احترام امام صادق (ع) محل کسب خود را تعطیل کردند
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب