Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - در حالی که ایالات متحده هنوز خانه اکثر ثروتمندان میلیاردر دنیای فناوری است، دنیای اینترنت با رشد سریع چین نسل جدیدی از سرمایه گذاران فناوری را به سمت ثروتمندتر شدن هدایت می کند. از 20 ثروتمند فناوری در حال حاضر در این لیست ، 9 نفر از کشور چین هستند، در حالی که این تعداد در سال گذشته 6 نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امسال فوربس 365 میلیاردر در فناوری را در لیست خود جای داد، این در حالی است که در سال گذشته تعداد میلیاردرهای دنیای تکنولوژی 241 نفر بود.
نکته قابل توجه در لیست فوربس، این است که علیرغم رکود اقتصادی شدید تحت تاثیر پاندمی جهانی ویروس کرونا، میزان ثروت میلیاردرهای جهان افزایش پیدا کرده است. 

به گزارش ایتنا و به نقل از فوربس، در حالی که ایالات متحده هنوز خانه اکثر ثروتمندان میلیاردر دنیای فناوری است، دنیای اینترنت با رشد سریع چین نسل جدیدی از سرمایه گذاران فناوری را به سمت ثروتمندتر شدن هدایت می کند. از 20 ثروتمند فناوری در حال حاضر ، 9 نفر از چین آمده‌اند ، در حالی که این تعداد در سال گذشته 6 نفر بوده است.

برای خواندن توضیحات روی گزینه «تصاویر بزرگ» کلیک کنید

مطالب مشابه:
گزارش تصویری ایتنا:فناوری‌‌هایی که دنیا را تغییر دادند
گزارش تصویری ایتنا:پروژه‌های نوآورانه مطرح برای مبارزه با شیوع کرونا ویروس
جایزه 100 میلیون دلاری ایلان ماسک به برندگان مسابقه حذف کربن از محیط زیست
برنامه ویژه اپل برای ساخت سریال تلویزیونی بر اساس یک استارت آپ



  تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير

منبع: ايتنا

کلیدواژه: بیل گیتس جف بزوس آمازون گوگل مارک زاکربرگ میلیاردرهای جهان فوربس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است

ایتنا - طی روزهای اخیر به دلیلی نامعلوم اپل آی دی برخی کاربران اپل از کار افتاده و آنها نمی توانند وارد حساب کاربری خود شوند.
به نظر می‌رسد اپل آی‌دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

به گزارش ایتنا از مهر، هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره‌ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی