Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@11:03:31 GMT

سپاه خلع درجه سردار آبرومند را به شدت تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۲۷۷۹

سپاه خلع درجه سردار آبرومند را به شدت تکذیب کرد

فرارو- سخنگوی سپاه با تکذیب شدید خبر منتشره در یک کانال تلگرامی پیرامون خلع درجه معاون هماهنگ کننده سابق سپاه گفت: "عملیات روانی و خبر سازی های کذب علیه سپاه مذموم و محکوم به شکست است."

در پی انتشار خبری در یکی از کانال های تلگرامی پیرامون خلع درجه سردار سرتیپ پاسدار جمال الدین آبرومند (معاون هماهنگ کننده سابق سپاه )، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر، گفت: «خلع درجه سردار آبرومند معاون هماهنگ کننده سابق سپاه صحت نداشته و خبر جعلی و ساختگی یک کانال تلگرامی در این خصوص به شدت تکذیب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«

او تاکید کرد: "اینگونه خبرسازی‌ها و عملیات روانی علیه سپاه که معمولاً در موسم انتخابات شدت می یابد، مذموم و به مانند همیشه در برخورد با سد هوشمندی و هوشیاری مردم شریف و بیدار ایران، محکوم به شکست است."

خبرگزاری تسنیم نزدیک به سپاه پاسداران هم در گزارشی ضمن تکذیب این خبر نوشت: «برخی کانال‌های تلگرامی طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر بر حجم اخبار جعلی درباره سپاه افزوده‌اند و تقریباً روزانه یا هفتگی خبری جعلی درباره کل سپاه یا یکی از سرداران و فرماندهان سپاه منتشر می‌شود.»

 تسنیم این روش اطلاع رسانی کانال‌های خبری را با عملکرد "آمدنیوز" مقایسه کرده است. 

در همین رابطه مهدی بختیاری مدیرکل سیاسی تسنیم هم در توئیتی نوشته است: «خبر خلع درجه سردار آبرومند صحت ندارد و او همچنان به عنوان رئیس گروه مشاوران فرمانده کل سپاه و رئیس هیات عالی اندیشه‌ورزی سپاه مشغول فعالیت است.» 

سردار جمال‌الدین آبرومند  از ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ با حکم رییس مجلس به عنوان دستیار محمد باقر قالیباف، در حوزه خدمت و پیشرفت مشغول به کار است.

آبرومند پیش از این جانشین قرارگاه جنگ نرم سپاه و فرمانده دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه امام حسین بود.

او پیش‌تر نیز در فاصله سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۷ بعنوان معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران فعالیت می‌کرد.

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: آزاده نامداری توافق ایران و چین سپاه معاون هماهنگ کننده خلع درجه سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های سردار رادان در اجتماع قمی‌ها در حمایت از فراجا (فیلم)



منبع:هم میهن

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ببینید | توضیحات سردار رادان درباره روش جدید شناسایی سارقان سردار رادان : ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران نصب شده است (فیلم) فرمانده نیروی انتظامی: ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران نصب شده

دیگر خبرها

  • اشک‌های سردار رادان در اجتماع قمی‌ها در حمایت از فراجا (فیلم)
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است