Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@13:01:23 GMT

مقررات جديد سفرهاي بين المللي در انگليس

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۲۷۸۰

مقررات جديد سفرهاي بين المللي در انگليس

خبرگزاری آریا- دولت جانسون راهبرد جدیدی درباره بازگشایی مرز‌ها و اجازه دادن به شهروندان برای سفر به سرزمین‌های آفتابی پس از زمستان طولانی و سخت در پیش گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا، دولت بوریس جانسون که از بهبود اوضاع بهداشتی و کاهش موارد جدید ابتلا به کووید 19 دلگرم شده است، راهبرد جدیدی در خصوص بازگشایی مرز‌ها و اجازه دادن به شهروندان برای سفر به سرزمین‌های آفتابی پس از یک زمستان طولانی و سخت در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیمارستان‌های انگلیس که در هفته‌های ابتدایی سال به علت هجوم بیماران مبتلا به کووید 19 تحت فشار‌های شدید قرار گرفته بود، طی هفته‌های اخیر به علت تدابیر محدودکننده، قرنطینه و همچنین واکسیناسیون سراسری شاهد کاهش شمار بیماران بوده اند. انگلیس که در میان کشور‌های اروپایی بیشترین تلفات را از شیوع ویروس کرونا متحمل شده ، روی واکسیناسیون سراسری حساب ویژه‌ای باز کرده است.
در حالی که قرار است از هفته آینده مرحله مهمی از طرح رفع قرنطینه تدریجی در انگلیس به اجرا گذاشته شود و طی آن برخی کسب و کار‌ها مثل آرایشگاه‌ها و تراس رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها فعالیت خود را از سربگیرند، دولت محافظه کار بوریس جانسون به هیچ وجه نمی‌خواهد جانب احتیاط را رها کند. وزارت بهداشت انگلیس محور کار خود را بر غربالگری گسترده که به همه شهروندان پیشنهاد شده، طرح آزمایشی گذرنامه بهداشتی که بحث‌ها و مشاجراتی را برانگیخته و همچنین کنترل شدید مرز‌ها استوار کرده است.
به جز سفر‌های ضروری، سفر‌های بین المللی برای انگلیسی‌ها دست کم تا هفدهم ماه مه ممنوع است چرا که مقامات انگلیس بیم آن دارند که نوع جدید ویروس کرونا که گفته می‌شود در برابر واکسن‌ها مقاوم هستند توسط مسافران به این کشور وارد شود. در حال حاضر یک دوز واکسن کرونا به تقریبا همه شهروندان انگلیسی بالای پنجاه سال تزریق شده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، با این که مقامات انگلیس از هموطنان خود خواسته اند از تابستان کشورشان لذت ببرند و از سفر‌های خارجی بپرهیزند، بسیاری از انگلیسی‌ها به ویژه آن‌ها که خود را واکسینه کرده اند، امیدوار هستند همانند تابستان‌های گذشته بتوانند به سفر‌های خارجی به ویژه سواحل مدیترانه بروند.
بوریس جانسون پس از شرکت در نشستی با وزرای کابینه خود بعد از ظهر روز دوشنبه کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کرد و سامانه رنگی تقسیم بندی مناطق مختلف کشور را بر حسب پیشرفت واکسیناسیون، میزان موارد ابتلا به کووید 19 و همچنین وجود سویه‌های جهش یافته ویروس ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مقررات انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار