Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:40:05 GMT

خرید کولر گازی اینورتردار با قیمت مناسب

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۲۹۱۰

خرید کولر گازی اینورتردار با قیمت مناسب

امروزه فناوری‌های جدید و پرکاربردی پا به عرصه وجود نهاده که زندگی را برای افراد راحت تر نموده است.

به گزارش  ایسنا، بنابراعلام بانه نود، اینورتر (Inverter) یکی از بهترین مثال‌ها برای این فناوری‌ها است که در اکثر لوازم خانگی مزیت‌های فراوانی را به همراه داشته است و اگر مختصر گردشی در لابه لای لوازم خانگی کرده باشید با این عبارت در اکثر آنها و به خصوص در کولرگازی مواجه شده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولر گازی اینورتردار (همانگونه که از نامش پیداست) قطعه ای افزون بر سایر کولرهای بدون اینورتر دارد که موجب ایجاد تفاوت عمده ای در آنها شده است و مهمترین تفاوتی که کولر گازی اینورتردار با بدون اینورتر دارد، کاهش مصرف انرژی تا ۷۰ درصد است! اما در کنار آن مزیتهای دیگری نیز دارد که بسته به نوع لوازم خانگی می توانند متفاوت باشند.

کولر گازی اینورتردار

اینورتر یک قطعه الکتریکی است که روی موتور یا کمپرسور کولرگازی نصب می‌شود و عملیات آن را تحت کنترل می‌گیرد. به این صورت که پس از روشن شدن کولرگازی و رسیدن به دمای مطبوع، کمپرسور خاموش نمی‌شود بلکه با سرعت بسیار کمی به کار خود ادامه می‌دهد. این ویژگی نه تنها موجب صرفه جویی در مصرف برق شده، بلکه باعث می‌شود که فضای خنک اتاق به طور ناگهانی گرم نشود و مدت زمان طولانی تری فضای اتاق خنک بماند. اما کولر گازی بدون اینورتر در این هنگام (یعنی رسیدن دمای اتاق به دمای مطلوب) خاموش و پس از چند دقیقه هوای اتاق دوباره گرم می شود. در کولر گازی اینورتردار پس از اینکه دمای اتاق با تشخیص سنسورها به میزان قابل توجهی بالا رفت، سرعت کمپرسور زیاد شده و با سرعت نرمال شروع به کار می کند تا دمای اتاق دوباره پایین آید. به این ترتیب از خاموش و روشن شدن کولر گازی که موجب مصرف بیش از اندازه کولر گازی می شود، جلوگیری شده و تا حدود بسیار زیادی مصرف برق دستگاه کاهش می یابد.

مزایای کولرگازی اینورتر

· مصرف انرژی یا برق بسیار کمتر (تا ۷۰ درصد) نسبت به مدل‌های بدون اینورتر.

· کمتر بودن صدا (در زمان کار و همچنین خاموش و روشن شدن) نسبت به مدل‌های بدون اینورتر.

· نوسان دما با استفاده از کولر گازی اینورتردار کمتر است.

· اکثر کولرهای گازی اینورتر از گاز R۴۱۰a استفاده می‌کنند که ضرری برای محیط زیست ندارد.

· طول عمر بیشتر نسبت به سایر کولرهای بدون اینورتر.

قیمت کولر گازی اینورتردار

در شرایط کنونی و با وجود جو ناپایدار حاکم بر بازار، اعلام یک قیمت ثابت، نه تنها برای کولر گازی، بلکه برای هیچ وسیله یا دستگاهی امکان پذیر نیست. اما مشاهده قیمت کولرهای گازی اینورتردار و بدون اینورتر در برخی فضاهای مجازی دیگر، منجر شد تا فروشگاه ما آمادگی خود را برای ارائه انواع کولرهای گازی اینورتردار و بدون اینورتر از برندهای معتبری همچون اجنرال، گری، ال جی، جنرال، ایوولی و سایر برندهای دیگر، با نازل ترین قیمتها اعلام دارد. قیمت کولر گازی اینورتردار در این فروشگاه لحظه به لحظه به روز رسانی شده و برای اطلاع از قیمت کولرهای گازی در هر لحظه، می توانید به صفحه لیست قیمت کولر گازی مراجعه و قیمت روز تمامی کولرهای موجود در بازار را یکجا و در کنار هم مشاهده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید کولر گازی قیمت کولر گازی کولرهای گازی قیمت کولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند

صادق حسنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار بیش از ۱۳۰ کارخانه چای سازی مشغول خرید تضمینی برگ سبز چای هستند.

به گفته او، با توجه به شرایط جوی و بارش های اخیر، برگ سبز چای از کیفیت بالایی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

حسنی با بیان اینکه قیمت چای پایان هفته تعیین تکلیف می شود، افزود: برآوردها حاکی از آن است که قیمت چای بسته به ارقام مختلف ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یابد.

مدیراجرایی سندیکای چای ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید چای خشک کمتر از ۲۸ هزارتن نباشد و بالاتر از ۲۸ هزارتن تابع شرایط جوی است.

او گفت: با توجه به افزایش واردات قهوه، گران شدن چای و کاهش مصرف پیش بینی می شود که تا پایان سال واردات چای از ۵۰ هزارتن فراتر نرود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت سکه در کانال ۴۱ میلیون تومان
  • خرید اقساطی ماشین ظرفشویی از الوقسطی
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • ۱۴ کار خطرناک که در بورس نباید انجام داد
  • تعویض۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی
  • صف خرید فورس ۶ تن در بورس کالا
  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد