Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@11:05:43 GMT

طرح ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی در قدس اشغالی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۲۹۳۶

طرح ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی در قدس اشغالی

‌رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست‌های خصمانه خود علیه قدس اشغالی، طرح ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای شهرک‌نشینان در قدس اشغالی را تصویب کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم،فسلسله اقدامات خصم صصصصنیستی قصد دارد شهرک سازی ها در قدس اشغالی را بیش از پیش توسعه دهد.

بر اساس این گزارش، سران رژیم صهیونیستی به همین منظور طرح ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای شهرک نشینان این رژیم در قدس اشغالی را تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است به زودی فرایند ساخت واحدهای مذکور آغاز شود.

در همین حال، برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «یوسی داگان» مسئول شهرک سازی های این رژیم تأیید کرده است که تل آویو قصد دارد واحدهای صهیونیست نشین جدیدی را در قدس اشغالی احداث کند.

توسعه شهرک سازی ها در اراضی اشغالی فلسطینیان در حالی همچنان ادامه دارد که جامعه جهانی هیچ تلاشی برای متوقف ساختن این اقدام خصمانه و غیر قانونی صهیونیست‌ها انجام نمی‌دهد. علیرغم اینکه قطعنامه‌های بین المللی شهرک سازی ها را غیرقانونی معرفی کرده اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی برای جلوگیری از احداث واحدهای جدید صهیونیست نشین صورت نگرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قدس اشغالی شهرک نشینان واحد مسکونی قدس اشغالی شهرک سازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، شهرک چوبی امامزاده ابراهیم علیه السلام شفت به شکل مهیبی طعمه حریق شد.

شهرک چوبی امام‌زاده ابراهیم علیه السلام شفت بامداد امروز به شکل مهیبی طعمه حریق شد و بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی، اقامتی و تجاری در آتش سوخت.

مهدی نقدی فرماندار شفت در گفت‌وگو با فارس از اطفای حریق و ادامه تلاش‌ها برای خاموشی کامل شهرک خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی در این شهرک طعمه حریق شده است.به گفته وی، واحدهای اقامتی، تجاری و غیره نیز طعمه حریق شده‌اند و برآوردها در این زمینه همچنان ادامه دارد.

به گفته رئیس شورای تأمین شهرستان شفت، ارزیابی اولیه دلیل آتش‌سوزی احتمالاً اتصال برق در یک واحد نانوایی بوده که فعالیت نداشته است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902053

دیگر خبرها

  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر