Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:31:21 GMT

ارائه مجوز واردات موتورسیکلت زیر نظر حراست وزارت ورزش

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۳۱۸۹

ارائه مجوز واردات موتورسیکلت زیر نظر حراست وزارت ورزش

بزودی پروسه واردات موتورسیکلت های ورزشی توسط قهرمانان این رشته زیر نظر حراست وزارت ورزش و ارائه لیست به وزارت صمت انجام خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، صبح امروز ۱۷ فروردین ماه جلسه ای با حضور مازیار ناظمی رئیس، مسعود رهنما مشاور، خانم سید مهدی نائب رئیس بانوان، رضا پازند نائب رئیس، محسن خمارلو سرپرست دبیری، محسن مختارزاده خزانه دار فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مهدی علی نژاد معاونت قهرمانی وزارت ورزش برگزار شد و آخرین مصوبات مربوط به واردات موتورهای ورزشی، مصوب وزارت ورزش و جوانان سال ۱۳۹۹ به مسئولان و دست‌اندرکاران اعلام و ابلاغ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظمی تاکید کرد که این دستورالعمل می‌تواند به شفافیت بیشتر و صحت و سلامت و ان‌شاءالله عدالت در این حوزه کمک های بیشتری کند و تمامی کارهای ما براساس این دستورالعمل خواهد بود . کمیته ای در فدراسیون در ابتدا تشکیل می شود و بعد از جمع آوری نیازها و درخواست ها و بررسی و کارشناسی اولیه در نهایت به وزارت ورزش و جوانان فرستاده خواهد شد و افراد واجد صلاحیت از طریق وزارت خانه و حراست وزارت ورزش و جوانان به وزارت صمت معرفی می‌شوند.


در ادامه دکتر علی نژاد ضمن تبریک حلول سال ۱۴۰۰، از اقدامات انجام شده توسط تیم مدیریتی جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی قدردانی کرد و خواستار نظارت دقیق تر مدیران فدراسیون در برنامه های اجرایی شد.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و گرفتن مجوز از ستاد کرونا در ورزش برای برگزاری مسابقات لیگ ادامه داد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بسرعت باید خود را احیا کند و برنامه های اجتماعی برای مخاطبان خود داشته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: با تغییر شرایط، فعالیت خودروسازان داخلی و خارجی رونق می گیرد و استفاده از مزیت های اقتصادی و تبلیغاتی این شرکتها برنامه مهم شما باشد.

وی در خصوص ساخت ساختمان اداری و آموزشی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در ورزشگاه آزادی بیان کرد: این موضوع را با سرعت بیشتر پیگیری نمائید تا یک کار ماندگار در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انجام شود.

علی نژاد به میزبانی مسابقات بین‌المللی موتورسواری و اتومبیلرانی اشاره داشت و افزود: کمیته بین الملل فدراسیون در این بخش می‌تواند کار بسیار مهمی انجام دهد و با مطالعه و مکاتبه با کشورهای همسایه با توجه به انجام واکسیناسیون مردم تا اواخر سال جاری می‌توانید با یک برنامه ریزی مناسب در بهمن و اسفند امسال میزبان مسابقات بین المللی در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی باشید.

علی نژاد در پایان گفت: با حضور آقای ناظمی، نمایش بهتر و مطلوب تری از زیبایی ها و هیجان این رشته در تلویزیون خواهیم داشت و این موضوع زمینه ساز حضور حامیان مالی خواهد بود.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واردات موتورسیکلت های ورزشی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی وزارت ورزش و جوانان علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده

سال گذشته مجوز واردات خودروهای کارکرده از مناطق آزاد و تجاری صادر شد و باید فرایندهای اداری آن طی شود. هر میزانی از سایر روش‌های واردات خودروهای نو یا کارکرده که نیاز باشد با نگاه به همه جوانب موضوع، در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت و تسهیل خواهد شد.

کد خبر 747518

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • جزییات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • هدفگذاری ۲ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در برنامه هفتم توسعه
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی