Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ابوالقاسم الماسی,دبیر ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: ۱۱۳۰ نفر در انتخابات شورا‌های شهر استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۹۹۸ نفر آقا و ۱۳۲ نفر خانم هستند.

 او ادامه داد:از این تعداد ۸۱۱ نفر به صورت حضوری و ۳۷۰ نفر به صورت غیرحضوری برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات استان همدان در رابطه با آمار شهرستان‌ها توضیح داد: تعداد نامزد‌ها در شهرستان همدان ۴۴۰ نفر، ملایر ۱۹۴ نفر، نهاوند ۱۰۱ نفر، اسدآباد ۱۱۰ نفر، بهار ۸۹ نفر، تویسرکان ۷۹ نفر، کبودراهنگ ۶۳ نفر، رزن ۳۶ نفر، درگزین ۳۲ نفر و فامنین ۲۳ نفر بوده‌است.

الماسی افزود: از میان ثبت نام کنندگان ۱۱۲ نفر در سنین ۲۵ تا ۳۰ سال، ۲۳۳ نفر ۳۱ تا ۳۵ سال، ۲۵۶ نفر ۳۶ تا ۴۰ سال، ۱۷۲ نفر ۴۱ تا ۴۵ سال، ۱۲۵ نفر ۴۶ تا ۵۰ سال، ۱۱۸ نفر ۵۱ تا ۵۵ سال، ۶۳ نفر ۵۶ تا ۶۰ سال، ۳۵ نفر ۶۱ تا ۶۵ سال، ۱۴ نفر ۶۶ تا ۷۰ سال، یک نفر ۷۱ تا ۷۵ سال و یک نفر ۷۶ تا ۸۰ سال هستند.

او در رابطه با تحصیلات ثبت نام کنندگان مطرح کرد: مدرک تحصیلی ۳۴ نفر دیپلم و زیردیپلم، ۷۶ نفر کاردانی، ۶۰۷ نفر کارشناسی، ۳۴۱ نفر کارشناسی ارشد، ۲۶ نفر دکتری و ۲۶ نفر تحصیلات حوزوی است.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه ۲۸ نفر از این افراد بیکار هستند، ادامه داد: ۳۵۰ نفر دارای شغل آزاد، ۱۱۰ نفر بازنشسته، ۱۰۲ نفر فرهنگی، ۳۰۶ نفر کارمند، چهار نفر پزشک، ۹ نفر قاضی، شش نفر نظامی، ۳۷ نفر استاد دانشگاه، ۱۹ نفر روحانی و ۲۵ نفر کشاورز هستند و مابقی افراد نیز شغل‌های دیگری دارند.

الماسی خاطرنشان کرد: این آمار مربوط به تمامی ثبت‌نام کنندگان تا پایان مهلت ثبت‌نام یعنی ساعت ۲۴ سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه است، اما از آن‌جایی که در حال بررسی مدارک ثبت نام کنندگانی که به صورت اینترنتی مراحل ثبت نام را انجام دادند هستیم، ممکن است افرادی مدارکشان ناقص باشد بنابراین امکان دارد این آمار کاهش پیدا کند.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورا های شهر ثبت نام استان همدان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شورا‌های شهر
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش