Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقر قائمی با اشاره به بازداشت فرد متخلف کرونایی در شهرستان مارگون تاکید کرد: سلامتی مردم این شهرستانت به هر مسئله دیگری مقدم و ارجهیت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس فرماندار مارگون صبح امروز در نشست ستاد مدیریت و پیشگیری از کرونا در شهرستان مارگون  سلامتی و تندرستی اهالی شهرستان و بخش را به هر مسأله دیگری مقدم و ارجح دانستند و در ادامه به اعضای شورای سلامت روستاها تأکید کرد ، که در شرایط کنونی و همه گیر شدن این ویروس منحوس، با برگزار کنندگان تمامی مراسماتی از قبیل جشن‌های عروسی، مجالس ترحیم و هر مورد دیگری که منجر به حتی کوچکترین تجمعی گردد که به بیان دادستان مرکز استان، این عمل دقیقا مصداق بزه «تهدید علیه بهداشت عمومی» می باشد، به شدت برخورد می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی بیان داشت: که از این به بعد باید پیش از برگزاری هر مراسمی که تجمعی را به دنبال داشته باشد در ابتدا صاحبان مراسم را مورد ارشاد قرار داده و در ادامه بخشدار منطقه را مطلع نمایند، تا پیشگیری های لازم بعمل آید.

گفتنی است که  امروز در بخش زیلایی فردی که در روزهای قبل مراسم ترحیم وچهلمین یکی از افراد خانواده خود را بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و تجمع افراد برگزار کرده بود، بازداشت و به منظور صدور حکم، تحویل مراجع قضایی گردید.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار حزب التحریر به طالبان

دفتر مطبوعاتی «حزب التحریر» در افغانستان در بیانیه‌ای ضمن تأیید بازداشت اعضای این گروه در ولایت‌های مختلف توسط طالبان نوشت: چنین فشارهایی حزب التحریر و اعضای آن را از ادامه دعوت و تلاش برای اقامه خلافت منصرف نمی‌کند.

این گروه در ادامه نیز از طالبان انتقاد کرد که اعضایش شامل عفو و آزادسازی زندانیان به‌مناسبت عید فطر قرار نگرفتند.

اواخر فروردین گذشته نیز حزب التحریر در بیانیه‌ای از بازداشت سخنگو و شماری از اعضای این گروه طی دو ماه گذشته به‌جرم دعوت و فعالیت و برپایی خلافت اسلامی خبر داده بود.

اداره اطلاعات طالبان دو سال قبل نیز فعالیت حزب ‌التحریر، جمعیت اصلاح و نهاد النجم را در افغانستان ممنوع اعلام کرده بود.

حزب ‎التحریر سازمانی است که تشکیل خلافت در سراسر جهان اسلام را هدف خود و هر یک از کشورهای اسلامی را ولایتی از این خلافت با مرکزیت سرزمین‌های عربی می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید