Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس صمیمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) فرصتی برای کسب سهمیه المپیک به شمار می‌رود و از سطح بالایی برخوردار است، افزود: در بخش آقایان این مسابقات، محمد ارزنده، علی شیریان و صادق صمیمی در پرش طول و پرتاب دیسک به مصاف حریفان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حضور امیر مرادی دیگر ورزشکار استان در این مسابقات هنوز قطعی نیست.

صمیمی از نسرین نادعلی، زهرا شفیعی و صبا عظیمی به‌عنوان اعضای تیم بانوان استان در این مسابقات نام برد و یادآور شد: این سه ورزشکار با هدایت زهرا حکمی در مواد ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر و همچنین پرتاب نیزه برای کسب عناوین برتر رقابت خواهند کرد.

وی گفت: الهه گل‌محمدی ورزشکار ناشنوای استان نیز در این دوره از رقابت‌ها به همراه تیم ملی ناشنوایان مسابقه می‌دهد که با توجه به سطح آمادگی مطلوب و رکورد زنی وی در مسابقات لیگ سال گذشته، امید می‌رود در رقابت‌های پرتاب دیسک جام امام رضا نیز رکوردی بالای ۳۵ متر را کسب کرده و در جمع اعزامی‌های تیم ناشنوایان به مسابقات دوومیدانی لهستان قرار گیرد.

صمیمی درباره آمادگی ورزشکاران استان و احتمال کسب سهمیه ورودی المپیک توکیو نیز گفت: مرادی و ارزنده شانس ورود به المپیک را دارند اما باید دید در رقابت‌های پیش رو چه رکوردهایی را به دست می‌آورند.

وی از صادق صمیمی به‌عنوان یک پدیده در دوومیدانی نام برد و افزود: صادق در شرایط خوبی به سر می‌برد و کسی است می‌تواند ایران را در پرتاب دیسک برای سال‌ها بیمه کند و  با وجود آنکه به‌تازگی وارد رده سنی جوانان شده است، هم‌پای بزرگسالان رکورد می‌زند.

رییس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سطح دوومیدانی بانوان کشور با المپیک همچنان فاصله زیادی دارد، یادآور شد: در حال حاضر در این بخش شانسی برای حضور در رقابت‌های المپیک نداریم و باید سرمایه‌گذاری بیشتری در این حوزه انجام شود.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه در بخش بانوان و ۲۲ و ۲۳ فروردین در بخش آقایان بدون حضور تماشاچیان در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری دوومیدانی المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری دوومیدانی المپیک توکیو چهارمحال وبختیاری دوومیدانی المپیک توکیو اخبار کنکور امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور آغاز شد که مرضیه قاسمپور پس از روبرو شدن با قرعه استراحت در مرحله نخست امروز سه شنبه  در مرحله یک  چهارم نهایی رده سنی زیر ۱۹ سال به مصاف سپیده تابان ار استان همدان می‌رود.

مسابقات بخش پسران نیز ار نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود که امیرحسین رضازاده در رده سنی زیر ۱۹ سال در برابر حریفان خود قرار می‌گیرد.

۱۴۶ اسکواش باز در پخش دختر و پسر درمسابقات بین المللی گرگان جونیوز ثبت نام کردند.

شرکت کننده دراین مسابقات در ۵ رده سنی زیر ۱۱ سال، زیر ۱۳ سال، زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال به رقابت می‌پردازند.

نفرات برتر مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور، بیست ویکم اردیبهشت ماه مشخص می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد
  • چهارمحال و بختیاری در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع)