Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:01:50 GMT

شعله‌های سرکشی که مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۳۵۳۹

شعله‌های سرکشی که مهار شد

حسین انتظامی مدیر عملیات شیفت یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در پی تماس‌های تلفنی مردمی مبنی بر انفجار علمک گاز در خیابان آذر یزدی، ستاد فرماندهی این سازمان با توجه به حساسیت حادثه بلافاصله زنگ حریق دو ایستگاه را به صدا در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظامی درباره جزئیات این حادثه افزود: نشت گاز از علمک باعث آتش سوزی و در پی آن انفجار مهیبی شده بود که به دلیل شدت فشار گاز شهری ارتفاع شعله‌های آتش حتی به ۵ متر هم رسیده بود.

مدیر عملیات شیفت یک سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز مغازه‌های مجاور و قطع جریان اصلی گاز با حضور تیم امداد و حوادث شرکت گاز نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

حسین انتظامی ضمن بیان اینکه علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان شرکت گاز یزد در حال بررسی است، افزود: در این حادثه به هیچ یک از اهالی محل آسیب جانی نرسید و با تلاش به موقع نیرو‌های آتش نشانی از گسترش آتش به منازل مسکونی اطراف جلوگیری شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطفای حریق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان