Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:28:08 GMT

مبتلایان به کرونا در تکاب بیش از ۲ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۳۷۰۳

مبتلایان به کرونا در تکاب بیش از ۲ برابر شد

عباس بایرام‌زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله و مدیریت ویروس کرونا تکاب افزود: افزایش و اوج یک‌باره و حالت انفجاری شیوع بیماری کووید ۱۹ و آغاز دوباره فوت بر اثر این بیماری پس از چند ماه، وضعیت کرونایی این شهرستان را وارد شرایط قرمز کرد.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی شرایط قرمز از فردا، پنج‌شنبه در تکاب اجرا می‌شود، اظهارداشت: براساس این محدودیت‌ها مشاغل مربوط به گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار از فردا تعطیل خواهدبود و فقط صنف‌های شامل جدول گروه شغلی یک اجازه فعالیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب بیان‌کرد: برای جلوگیری از افزایش شیوع بیماری و سرعت انتقال ویروس کرونا باید اقدامات بهداشتی و محدودیت‌های شغلی و ممنوعیت تردد به طور دقیق در این شهرستان اجرا شود که نیازمند تلاش و همکاری اداره‌ها و شهروندان است.

بایرام‌زاده با اشاره به اینکه در چند هفته اخیر شاهد کاهش میزان حساسیت‌ها نسبت به خطر شیوع بیماری کووید ۱۹ بودیم، ادامه ‌داد: برای افزایش میزان رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی و همکاری و همراهی مردم با مصوبه‌های محدودیت‌های شغلی باید تبلیغ و آگاهی سازی عمومی و گسترده انجام‌شود.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که از دی ماه سال گذشته تاکنون در وضعیت نارنجی و زرد بیماری کووید ۱۹ بود اما طبق اعلام وزارت بهداشت از امروز، چهارشنبه پس از یکصد روز دوباره در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفت.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه ۱۳۹۸ تاکنون ۹۳ نفر در تکاب بر اثر ابتلا به بیماری ناشی از این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها تکاب ویروس کرونا ستاد پیشگیری آذربایجان غربی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب ویروس کرونا ستاد پیشگیری تکاب ویروس کرونا ستاد پیشگیری آذربایجان غربی محدودیت های کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند