Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره جنوبی واکسیناسیون افراد زیر 60 سال علیه کرونا با واکسن آسترازنکا را در رابطه با انتشار اخباری درباره تشکیل لخته‌های خون (ترومبوز) پس از واکسیناسیون، به حالت تعلیق در آورد و همچنین واکسیناسیون کارمندان بهداشت در مراکز آموزشی و موسسات مراقبت از کودکان و مراکز مراقبت افراد معلول را به تعویق انداخت.

در اطلاعیه سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری های کره جنوبی ( KDCA) ضمن اعلام این مطلب گفته می شود:"واکسیناسیون کارمندان موسسات آموزش ویژه و کودکان ، کارکنان پزشکی در مدارس ، موسسات مراقبت از معلولان و مهد کودک ها به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکسیناسیون افراد زیر 60 سال با آسترازنکا نیز برای به طور موقت متوقف  شده است."

قرار بود واکسیناسیون گروه های نامبرده شهروندان از همین هفته آغاز شود. پیش از این گزارش شده بود که قرار است در ماه آوریل  برخی از کارکنان آموزش و پرورش از جمله حدود 51 هزار معلم مسئول مراقبت از کودکان معلول و 13 هزار نفر از  دیگر کارکنان در مهد کودک ها واکسن آسترازنکا را دریافت کنند.

این تصمیم از آنجا ناشی می شود که پیشتر آژانس دارویی اروپا (EMA) ارتباط بین واکسن آسترازنکا علیه ویروس کرونا و موارد ترومبوز را قبول کرده بود. این مطلب را مارکو کاوالری ، رئیس بخش تهدیدات بهداشتی و استراتژی واکسیناسیون آژانس دارویی اروپا در مصاحبه با روزنامه Messaggero Il اعلام کرده بود.

یونگ یون کیونگ، رئیس سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری های کره جنوبی گفت: "این یک اقدام پیشگیرانه  با در نظر داشتن اولویت ایمنی افرادی است که واکسن کووید 19 را می زنند."/ اسپوتنیک

اداره دارویی اروپا: مزایای تزریق واکسن آسترازنکا بیشتر از خطرات آن است ۳۰ دریافت کننده واکسن آسترازنکا در انگلیس دچار لختگی خون شدند آزمایش واکسن آسترازنکا روی کودکان و نوجوانان متوقف شد برای نجات انسان به تزریق واکسن آسترازنکا ادامه دهید ثبت ۷ مرگ ناشی از واکسن آسترازنکا در بریتانیا آیا توقف تزریق واکسن آسترازنکا منطقی است؟ تب بعد از تزریق واکسن آسترازنکا خوب است   اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید  

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تزریق واکسن آسترازنکا کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر

تبلیغ شهرداری تهران در ایستگاه مترو که به توجیه قرارداد خارجی این نهاد با یک شرکت چینی می‌پردازد، با واکنش تند کاربران فضای مجازی روبرو شده است. در این‌باره سجاد عابدی (فعال رسانه‌ای) نوشت: زاکانی می‌تواند جنس خارجی بخرد و بگوید چون قیمتش به‌صرفه‌تر و کیفیتش بهتر بود، ولی ما مردم باید از تولید داخل حمایت کنیم، انتقاد هم بکنیم بی‌بصیرت و حقیر می‌شویم! ای بیچاره مردم، ای بیچاره مردم.

دیگر خبرها

  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد