Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: پارسال با کمک خیران، ستاد دیه و گذشت شاکیان ۴۹۲ محکوم مالی از زندان آزاد شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در جلسه امروز هیئت امنای ستاد دیه استان اظهارداشت: مجموع بدهی این افراد بیش از 100 میلیارد تومان بود که شاکیان 65 میلیارد تومان آن را به بدهکاران بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک میلیارد و 400 میلیون تومان از باقی طلب را محکومان،  نقدی پرداختند و برای پرداخت 29 میلیارد تومان هم درخواست اعسار دادند که با قبول دادگاه ، قسطی می‌پردازند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد:  ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان هم پارسال در مجموع بیش از 3 میلیارد تومان برای کمک به آزادی این زندانیان کمک کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بقیه این طلب نیز با کمک‌های خیرین و کمک‌های مردمی در گلریزان‌های مجازی و پرداخت تسهیلات تامین شد.

روایت تسنیم از نجوای دلتنگی مادران شهدای دزفولی با قاب عکس فرزندان شهید + فیلمبازیگر آمریکایی بستن زندان گوانتانامو را از بایدن درخواست کرد/ این یک گل به خودی ظالمانه است167 محکومین جرائم غیرعمد در زندان‌های استان یزد چشم انتظار یاری مردم و خیران هستند

هاشمیان افزود: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌ها و مشارکت گسترده و بی‌چشمداشت مردم و خیرین پارسال اقدامات خوبی برای  آزادی زندانیان انجام شد در چند مورد افراد با مراجعه به دادگستری بین 100 تا 300 میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند و تنها شرط‌شان این بود که نامی از آن‌ها برده نشود و در گمنامی بمانند.

هاشمیان گفت: هم‌اکنون 159 محکوم نیازمند در زندان‌های استان هستند و امیدواریم به زودی با همراهی و کمک  مردم استان و خیرین این افراد نیز آزاد شوند.

وی با بیان این که گلستان از استان‌های پیشرو در کمک به آزادی زندانیان است، گفت: با وجود وقوع سیلاب و شرایط کرونا در سال‌های اخیر اقبال مردم استان به سمت کمک به آزادی زندانیان افزایش یافته است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود:  کمک به ازادی زندانیان در واقع کمک به خانواده‌های  آنان است که این روزها شرایط سختی را سپری می‌کنند.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری آزادی زندانیان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر اینکه برخی اتباع ایرانی زندانی در پاکستان در آستانه آزادی هستند، گفت: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، 28 تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان 2 کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /864

دیگر خبرها

  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی