Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی قربانی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی شاهد توسعه بخش‌های مختلف در روستا‌های کشور هستیم، گفت: ارائه خدمات مطلوب و موثر به روستا‌ها از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : با همت همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی امروز خدمات رسانی در روستا‌ها به شکل مطلوبی ارائه می‌شود و روستاییان ما از نعمت آب، برق، گاز، ارتباطات مخابراتی، جاده و سایر خدمات مورد نیاز برخوردار هستند.

او افزود: توسعه روستایی باید به صورت همه جانبه انجام شود تا موجب بهبود معیشت محلی، توسعه پایدار و ایجاد انگیزه برای روستاییان جهت ماندگاری آن‌ها در روستا شود.

قربانی در جریان بازدید از غار «قوری قلعه» به عنوان هفتمین اثر طبیعی ملی کشور افزود: ثبت جهانی منطقه اورامانات و توسعه بخش گردشگری این منطقه از دستور کار‌های دولت است.

توزیع ۱۳۰میلیارد تومان اعتبار بین دهیاری‌های استان

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه هدف از این سفر را بازدید از ظرفیت‌های گردشگری استان و بررسی زیرساخت‌های لازم برای ثبت جهانی منطقه اوارمانات و کمک به توسعه روستایی استان کرمانشاه عنوان کرد.

امیر خسروانی روستای قوری قلعه را از لحاظ گردشگری و عمران و آبادانی از روستا‌های شاخص استان دانست و افزود: اقدامات بسیار خوبی توسط شورا و دهیاری در این روستا انجام شده است.

او ادامه داد: مشارکت و همراهی مردم روستای قوری قلعه روانسر و روستای «دشه» در شهرستان پاوه در عمرانی و آبادانی روستا ستودنی است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت: در پارسال ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف ارزش افزوده و سوخت از سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور جذب و در بین هزار و ۶۶۰ دهیاری فعال استان کرمانشاه توزیع شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه دهیاری روستا انقلاب اسلامی سرمایه گذاری دهیاری ها روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدمحسن سیدموسوی گفت: با استفاده از اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری و نیز ظرفیت عملیاتی اداره برق، رفع نقص و تکمیل روشنایی بخش مرکزی، شعیبیه و میان آب در حال اتمام و دو بخش دیگر نیز در دست اقدام است.

وی افزود: تا پایان خرداد ماه روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری سه بخش شهرستان شوشتر انجام خواهد شد.

سیدموسوی اعتبار هزینه شده در این مرحله را ۴ میلیارد ریال عنوان کرد.


فرماندار شوشتر می‌گوید: رفع نقص روشنایی درون روستا‌ها و سایر اماکن نیز به روال توسط دهیاری‌ها، اداره برق و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها