Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان و تبدیل تعداد زیادی از شهر‌های استان از وضعیت نارنجی به قرمز، محدودیت‌های مربوط به شهر‌های قرمز در مورد این شهرستان‌ها اعمال می‌شود.

او افزود: بر این اساس، فعالیت کلیه صنوف درجه ۲ تا ۴ تعطیل است و تنها اصناف و دستگاه‌هایی که خدمات ضروری و امدادی عرضه می‌کنند می‌توانند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن نژاد گفت: تردد‌های شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد هم ممنوع است و رستوران‌ها نیز بصورت بیرون می‌توانند فعالیت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: همه تالار‌ها در شرایط نارنجی و قرمز در سطح استان تعطیل شد و ادارات استان نیز در این وضعیت با یک سوم پرسنل به ارائه خدمات می‌پردازند.

حسن نژاد گفت وضعیت مازندران در حال حاضر مناسب نبوده و باید با رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی و مشارکت آحاد مردم و اصناف، حالت تثبیت به مازندران برگردد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا محدودیت های کرونایی وضعیت قرمز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود:هم اکنون ۲۲ مرکز مهرخانواده دراستان درحال فعالیت هستند و ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز درسال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

او همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه دراستان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده پارسال از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، گفت: ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت واز این تعداد ۲ هزارو ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده که ۲۳ درصد آنها ازپرونده‌های طلاق بوده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور