Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@11:51:40 GMT

عامل اصلی حادثه کشتی «اور گیون» خطای انسانی بود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۴۶۳۹

عامل اصلی حادثه کشتی «اور گیون» خطای انسانی بود

به گزارش اسپوتنیک، رییس کانال سوئز طی سخنانی، خطای انسانی را دلیل بسته شدن کانال سوئز توسط کشتی غول پیکر «اور گیون» در ماه گذشته میلادی اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، بر اساس این گزارش، «اسامه ربیعه» رییس کانال سوئز در گفتگو با خبرگزاری کیودو ژاپن گفت: این امکان وجود دارد که کاپیتان کشتی در هدایت کشتی یا تنظیم سرعت آن دچار اشتباه شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد که موارد مربوط به ایمنی گذر از کانال سوئز از سوی مسئولین به کاپیتان کشتی گوشزد شده اما با اینحال بر اساس گزارش‌های به دست آمده، کاپیتان علیرغم توصیه‌های ارائه شده عمل کرده که نهایتاً منجر به گیر کردن کشتی در کانال شد.

رییس کانال سوئز همچنین تاکید کرد: از جانب ما هیچ مشکلی به وجود نیامده و به همین دلیل نیز مسئولیتی متوجه ما نخواهد بود.

گفته می‌شود سرعت کشتی مذکور بسیار بالاتر از سرعت مجاز تعیین شده برای عبور از کانال سوئز بوده است. کشتی اور گیون با سرعتی معادل ۱۳.۵ گره دریایی در حال عبور از کانال بوده و این در حالیست که سرعت مجاز تردد در این کانال بین ۷.۶ تا ۸.۶ گره تعیین شده است.

پربیننده ترین ارتقای لایحه رتبه‌بندی معلمان با توجه به صلاحیت‌ها فعالیت مشاغل گروه۲ در شهرهای قرمز تا دو هفته ممنوع شد جدیدترین آمار مشمولان غایب اعلام شد موج تازه تعطیلی مشاغل از شنبه تعیین تکلیف ۱۰۰هزار ردیف استخدامی در آموزش و پرورش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کانال سوئز برجام کانال سوئز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم)

 

منبع: آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم)
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد