Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز گفت: طی سال گذشته ۸۶۶ نفر از مددجویان زیرپوشش ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند.

احمد ایزدی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ایجاد زمینه اشتعال برای مددجویان، محور و هدف مهم این نهاد است افزود: از این تعداد ۵۵۰ نفر ۳۰ میلیارد ریال وام کارگشایی و بقیه سایر تسهیلات دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی این تسهیلات از محل بودجه صندوق امداد، تبصره ۱۶ و تسهیلات اشتغال توسعه روستاییان در زمینه امور مختلف تولیدی و خدماتی به خصوص بخش کشاورزی و  دامداری با همکاری سایر دستگاه‌ها و بانک‌های عامل طبق مقررات پرداخت شد.

این مسوول اظهار کرد: همکاری خیران در کنار بودجه‌های دولتی نقش مهمی در تولید، اشتغال و خودکفایی خانوارهای زیرپوشش شهرستان دارد و امسال باید با توجه به شعار سال و توصیه‌های مقام معظم رهبری اقدام بهتری در منطقه صورت گیرد .

ایزدی به فعالیت ۱۲ پایگاه در شهر و مناطق روستایی با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری اشاره کرد که طبق مقررات نسبت به کمک به افراد نیازمند و جمع‌آوری مساعدت خیران اقدام می‌کند و همکاری مردم با آنها در حل بسیاری از مشکلات موثر است .

هم‌اکنون یک هزار و ۸۱۶ خانوار شامل سه هزار و ۳۱۲ مددجو از خدمات کمیته امداد مهریز استفاده می‌کنند و  مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری  در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حدود ۵۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری یزد از حمایت های کمتیه امداد استان یزد برخوردار هستند.

برچسب ها: کمیته امداد ، ایزدی ، مددجو لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NsX

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کمیته امداد ایزدی مددجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد