Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 9 MB کد خبر 593708 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

 پرسپولیس و سپاهان در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آخرین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی تهران برابر هم برگزار می‌کنند که حساسیت این دیدار موجب شده تا نگاه همه علاقه‌مندان به فوتبال ایران به این مسابقه باشد. البته این ال کلاسیکوی وطنی همیشه مورد توجه بوده و جذابیت‌های خود را داشته است، ولی حالا در تعیین مسیر قهرمانی می‌تواند بسیار موثر باشد.

سرخپوشان پایتخت در حالی در این بازی به میدان می‌روند که پس از روند خوبی که با مربیگری اوسمار ویرا در نیم فصل دوم لیگ برتر طی کردند، در جام حذفی به دیوار سفت خوردند و پس از تساوی ۴-۴ برابر آلومینیوم، در ضربات پنالتی ۶-۵ مغلوب اراکی‌ها شدند تا ایرالکو باز هم به گربه سیاه آن‌ها تبدیل شود. حالا قرمز‌ها باید برابر غول دیگری قرار بگیرد، اما آن‌ها که با ۵۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند، اگر این بار هم متوقف شوند، ممکن است در کورس قهرمانی لیگ را به استقلال صدرنشین واگذار کنند.

این در حالی است که زردپوشان اصفهانی که بازی‌های زیادی از لیگ را با باخت و مساوی از دست دادند، حالا دوباره شرایط بهتری پیدا کرده اند و با دو برد پیاپی در رده سوم جدول ۴۵ امتیازی هستند. ضمن اینکه آن‌ها در جام حذفی هم استقلال ملاثانی را دو بر یک از پیش رو برداشتند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند؛ بنابراین شاگردان ژوزه مورایس با اینکه با سرخابی‌ها اختلاف هفت و هشت امتیازی دارند و کار سختی برای رسیدن به آن‌ها دارند، ولی هنوز روی کاغذ برای قهرمانی شانس دارند. در این شرایط، سه امتیاز این مسابقه برای آن‌ها هم از اهمیت زیادی برخوردار است و آن‌ها امیدوارند بتوانند پیروزی یک بر صفر خود در بازی رفت را تکرار کنند. هر چند که گلزن آن بازی یعنی رضا اسدی غایب است و احتمالا فرشاد احمدزاده هم به بازی برابر تیم سابق خود نمی‌رسد، اما امید سپاهانی‌ها برای گلزنی به شهریار مغانلو دوخته شده است.

در آن سوی میدان، احتمال بازی کردن علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه هم در ترکیب پرسپولیس وجود دارد تا قرمز‌ها این دو بازیکن تاثیرگذارشان را در اختیار داشته باشند. پرسپولیس و سپاهان تاکنون ۸۱ مرتبه روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند که سهم پرسپولیس ۲۷ برد و سهم سپاهان ۲۱ برد بوده است. در این ۸۰ بازی، پرسپولیس ۱۰۰ گل زده و سهم سپاهان ۸۲ گل بوده است. دو تیم همچنین در چهار بازی دوستانه و غیررسمی نیز به دیدار هم رفته‌اند که در یک بازی پرسپولیس پیروز شده و سه بازی دیگر نیز با نتیجه مساوی همراه بوده‌است.

ژوزه مورایس به عنوان سرمربی آمار خوبی برابر پرسپولیس دارد و مرد پرتغالی از چهار رویارویی خود با قرمز‌ها به دو پیروزی رسیده و یک بار باخته که این تک باخت به دیدار جام حذفی دو تیم برمی‌گردد و حالا باید دید اوسمار در اولین تقابل با او یه عنوان سرمربی پرسپولیس چه نتیجه‌ای می‌گیرد. خصوصا اینکه زبان برزیلی‌ها پرتغالی است و ویرا و مورایس زبان هم را به خوبی می‌فهمند! بیژن حیدری به همراه کمک هایش فرهاد مروجی و علی اکبری نوری قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • (ویدئو) زهره حمیدی روی تخت بیمارستان؛ برایم دعا کنید
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم