Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امین مرادی روز چهارشنبه در نشست خبری مجازی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مجموع ۲۰ فعالیت برای هفته هنر انقلاب در دستور کار قرار گرفته و برای تمام رشته‌های هنری در این ایام یک فعالیت شاخص برنامه‌ریزی شده است.

وی دیدار هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر استان با نماینده ولی فقیه، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی تولید حوزه هنری درپردیس سینمایی بهمن سنندج و اطلاع رسانی برنامه های حوزه هنری استان از طریق شبکه استانی کردستان، فضای مجازی و سایر رسانه‌های مکتوب و آنلاین را از جمله برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس حوزه هنری کردستان با اشاره به برگزاری ۲ کارگاه آموزشی در این ایام گفت: این کارگاه‌ها شامل کارگاه تنظیم و تدوین تاریخ شفاهی با حضور محمد قاسمی پور مسوول دفتر ادبیات پایداری معاونت راهبری استانهای حوزه هنری کشور و کارگاه جغرافیای خلاقه در کارگردانی با تدریس زانیار لطفی مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان است.

وی با اشاره به رونمایی آلبوم موسیقی ذکر و دف فرزندان خلیفه میرزا آغه غوثی اظهار داشت: همچنین در ایام هفته هنر انقلاب کتاب رادیو سنه خاطرات بهروز خیریه و تالیف شیلان آویهنگی رونمایی می‌شود.

مرادی به امضای تفاهم‌نامه همکاری با مجمع جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان اشاره کرد و افزود: در ایام هفته هنر انقلاب نمایش زندگی خصوصی آقای اسب به صورت نمایشنامه خوانی در پردیس سینمایی بهمن سنندج اجرای عمومی خواهد داشت.

مرادی اضافه کرد: اکران آثار منتخب تولیدی فیلم‌های کوتاه حوزه هنری،برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی در رشته‌های عکاسی و کارتون و همچنین پیگیری فعالیت‌ها و برنامه‌های قرارگاه توانمندسازی فرهنگی مناطق هدف در نایسر و ننله از دیگر فعالیت های حوزه هنری کردستان در هفته هنر انقلاب است.

وی یادآور شد: همچنین بر اساس بررسی‌های انجام شده و رصد فعالیت‌های هنرمندان سراسر استان، با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان، قرار است در مراسمی با حضور مسوولان ارشد استان هنرمندان انقلابی کردستان در سال ۱۳۹۹ در رشته‌های مختلف معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.

از ۱۸ تا ۲۵ فروردین با عنوان هفته هنر انقلاب نامگذاری شده است.

برچسب‌ها کردستان روز هنر انقلاب اسلامی سنندج حوزه هنری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان روز هنر انقلاب اسلامی سنندج کردستان روز هنر انقلاب اسلامی سنندج حوزه هنری اخبار کنکور هفته هنر انقلاب حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای فروردین ماه ۱۳۹۷ تا چهاردهم اسفند ۱۴۰۲، میزان تعهدات ارزی صادرکنندگان استان ۲۰۰ میلیون یورو بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت کردستان، طه سمیعی اظهار کرد: طی سال گذشته در مجموع از ۳۳۴ کارت بازرگانی فعال در حوزه تولیدی و غیرتولیدی در استان کردستان، مجموع ارزش بازگردانده شده حاصل از فعالیت این کارت‌ها، ۲۰۰ میلیون و ۷۳ هزار و ۱۶۴ یورو بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بازرگانان با استفاده از کارت‌های بازرگانی، ۱۵۵ میلیون و ۴۴ هزار و ۳۴۴ یورو در بخش تولید و یک میلیارد و ۷۰۴ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۵۲۴ یورو نیز در بخش غیرتولیدی تعهد سررسید شده ارزی ایجاد کرده‌اند، افزود: تنها در بخش تولیدی ۹۲ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۹۵۷ یورو و در بخش غیرتولیدی نیز ۱۰۷ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۲۰۷ یورو ارز بازگردانده شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۷۹ کارت بازرگانی نیز تمدید شده است.

سمیعی ادامه داد: از مجموع ۳۵۶ کارت صادر شده، ۳۴۲ مورد در حوزه بازرگانی، شش مورد در حوزه صنعت، دو مورد در حوزه معدن و شش مورد نیز در حوزه کشاورزی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، از نظر تعداد صدور ۴۰ درصد رشد داشته است.

وی به وضعیت کلی کارت‌های بازرگانی دارای اعتبار و فاقد اعتبار در کردستان اشاره کرد و یادآور شد: در بخش اتاق بازرگانی ۸۰۸ کارت دارای اعتبار و سه هزار و ۳۲۶ کارت فاقد اعتبار وجود دارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در بخش اتاق تعاون نیز شش کارت بازرگانی فعال و ۱۳۵ کارت بازرگانی فاقد اعتبار وجود دارد و در مجموع از چهار هزار و ۲۷۵ کارت موجود در هر دو بخش، ۸۱۴ کارت فعال و سه هزار و ۴۶۱ کارت نیز غیرفعال است.

کد خبر 749148

دیگر خبرها

  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود