Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه از اهتمام جدی وزارت صمت و پیگیری صنعت، معدن و تجارت استان نیز برای پشتیبانی از تولید تشکر کرد و بیان داشت: این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر که سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران مجری آن است؛ راه دسترسی مستقیم به ۱۵ معدن بیتومین شهرستان گیلانغرب را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقام ارشد استان افزود: حمایت از تولید راه نجات کشور است و همه باید پای کار بیایند تا ضمن تسهیل امور تولیدکنندگان و اصلاح فرآیندها زمینه پشتیبانی موثر نیز فراهم و تسریع در انجام کارها در اولویت قرار گیرد.

 

وی در ادامه ضمن ادای احترام به شهدای والامقام دفاع مقدس در محل یادمان مطلع الفجر، از مردم گیلانغرب به عنوان الگو و نماد مقاومت ایستادگی و مقاومت برای عزت و سربلندی نظام و انقلاب قدردانی کرد.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرمانشاه هوشنگ بازوند معادن گیلانغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین مرحله از عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در سال ۱۴۰۳ در شمال‌غرب کلان شهر شیراز و منطقه قره پیری در سطح حدود ۹۰ هکتار با به کارگیری ادوات مکانیزه سبک و سنگین آغاز شده است.

عملیات امحای این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضائی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

لازم به ذکر است دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز حضور دارند.

کد خبر 6098204

دیگر خبرها

  • سند آمایش و نقشه راه معادن مازندران تدوین شود
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • تدوین نقشه راه معدنی برای تحقق حکمرانی اقتصادی در مازندران
  • وجود ۲۰۰ معدن فعال در کردستان
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد