Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: بیش از 20 هزار بسته معیشتی طی دو هفته آخر اسفند 99 و دو هفته ابتدای 1400 بین اقشار نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یعقوب شلیش پور عصر امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری(دام ظله) در خصوص بهره‌گیری از کمک های مومنانه در دوران شیوع کرونا و در راستای اولویت های ابلاغی ریاست جمهوری در خصوص استفاده از خیرین و سازمان های مردم نهاد به منظور  تامین بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب‌‌پذیر، اداره کل امور اجتماعی استانداری از ظرفیت سمن ها و نهادهای خیریه بهره برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این راستا با همکاری سمن ها و نهادهای خیریه تعداد 20 هزار و 400 بسته معیشتی و بهداشتی و بیش از 20 هزار  ماسک را در هفته آخر اسفندماه 99 و دو هفته نخست سال 1400 توزیع شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان افزود: این بسته ها در شهرستان های آبادان، آغاجاری، امیدیه، اندیکا، اندیمشک، ایذه،  اهواز، باغملک، باوی، بندر ماهشهر، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، شوشتر، کارون، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، هفتکل، هندیجان و هویزه در اختیار اقشار کم برخوردار قرار گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس جمهور استانداری خوزستان سازمان هاي مردم نهاد برنا خوزستان بسته معیشتی کرونا ویروس اداره کل امور اجتماعی استانداری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان