Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:43:01 GMT

نصیرزاده از حضور در باشگاه تراکتور استعفا داد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۵۷۰۴

نصیرزاده از حضور در باشگاه تراکتور استعفا داد

هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور از ادامه حضور و فعالیت در این باشگاه استعفا داد.

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور تبریز، روز گذشته پس از تنها یک ماه حضور در این باشگاه، از سمت خود کناره‌گیری کرد تا بار دیگر شاهد تغییرات مدیریتی در باشگاه تراکتور باشیم.
نصیرزاده که به تهران بازگشته، دلیل استعفای خود را دخالت‌های سیاح مدیرعامل باشگاه می‌داند که پس از حضور او قرار بود تنها به امور اقتصادی رسیدگی کند و امور ورزشی و تصمیم گیری ها در این مورد را برعهده نصیرزاده بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سابق باشگاه ماشین سازی پس از استعفا به تهران بازگشته و حالا باید دید، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تبریزی چه واکنشی به این استعفا خواهد داشت؛ اینکه طرف هیئت مدیره و مدیرعامل خود را خواهد گرفت یا نصیرزاده را به تبریز بازخواهد گرداند.

 

نویسنده: پژمان راهبر

ماشین سازی تبریز تراکتور هوشنگ نصیرزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تراکتور هوشنگ نصیرزاده باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

کد خبر 848602 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی