Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:49:01 GMT

برگزاری مسابقه فرازهایی از صلوات شعبانیه در البرز

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۵۸۲۷

برگزاری مسابقه فرازهایی از صلوات شعبانیه در البرز

ابراهیم نوروزی فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به فضیلت ماه شعبان اشاره کرد و افزود: این ماه منسوب به پیامبر اکرم (ص) است که یکی از اعمال سفارش شده در این ماه فرستادن صلوات و درود بر محمد و آل محمد (ص) و قرائت صلوات شعبانیه است که نشان از محبت به حبیب خدا می باشد.

وی این ماه را فرصت مناسبی برای نزدیک شدن به پیامبر اکرم (ص)‌دانست و اظهار داشت: سازمان بسیج مداحان استان البرز با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و شورای قرآنی شهرداری منطقه ۶ کرج اقدام به طراحی و برگزاری ۲ مسابقه به صورت کتبی و شفاهی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بخش کتبی این مسابقه ۱۰ سوال از فرازهایی از صلوات شعبانیه انتخاب شده که علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با پاسخ به این ۱۰ سوال ، جواب را به صورت پیامکی به شماره ۰۹۲۹۴۶۵۲۶۱۶ به یکی از پیام رسان های شبکه های اجتماعی ارسال کنند.

نوروزی فر افزود: همچنین در مسابقه شفاهی فرازهایی از صلوات شعبانیه، علاقه مندان می توانند فرازهایی از این صلوات پرفضیلت را به صورت تصویری ضبط و به شماره ذکر شده ارسال کنند.

وی با بیان اینکه کلیپ تصویری باید حداکثر ۱۲۰ ثانیه باشد، اظهار داشت: شرکت در این بخش مسابقه نیز تا دهم ماه مبارک رمضان فرصت دارد ضمن اینکه آیین پایانی این مسابقه در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

رییس بسیج مداحان بیان داشت: در بخش کتبی مسابقه به ۱۲ نفر از برندگان و در بخش شفاهی نیز به ۱۶ نفر از برندگان به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

قرار عاشقی در ماه مبارک رمضان

نوروزی فر در ادامه به برنامه های پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: بسیج مداحان در ماه مبارک رمضان اقدام به راه اندازی حسینیه مجازی «قرار عاشقی» می کند که هرشب به صورت زنده در کنار یکی از امامزادگان استان با حضور مداحان و شاعران برجسته استان و کشور پخش خواهد داشت.

وی همچنین به اجرای ۱۰ ویژه برنامه در طول سال اشاره کرد و افزود: این برنامه ها به صورت مجموع الذاکرین با استفاده از سخنرانان برتر کشوری و مداحان کشوری و استانی تدارک دیده شده است.

برچسب‌ها سازمان بسیج مداحان ماه رمضان ماه شعبان استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج مداحان ماه رمضان ماه شعبان سازمان بسیج مداحان ماه رمضان ماه شعبان استان البرز اخبار کنکور ماه مبارک رمضان صلوات شعبانیه بسیج مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!

به گزارش "ورزش سه"، پارما چهارشنبه‌شب در دیداری خارج از خانه مقابل باری رده هجدهمی به تساوی ۱-۱ رسید که برای تایید حضورشان در سطح اول فوتبال ایتالیا برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ کافی است.

آنها سه امتیاز از کومو در رده دوم فاصله دارند و با تفاضل +۳۱ صعودشان به سری A از نظر ریاضی قطعی شده است و آنها در فصل آینده این لیگ حضور خواهند داشت.

بوفون رابطه بسیار نزدیکی با پارما دارد، زیرا در اوایل دهه ۱۹۹۰ کار خود را به‌عنوان یک بازیکن جوان در آنجا آغاز کرد، سپس در سال ۱۹۹۵ اولین بازی خود را در تیم اول انجام داد.

او سپس در سال ۲۰۰۱ به یوونتوس پیوست، اما برای یک دوره دو ساله بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ به این باشگاه بازگشت و در نهایت در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کرد.

بوفون با تبریک به هم‌تیمی‌ها و باشگاه سابقش در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «بالاخره سری A! چقدر هیجان انگیز است که شادی را در چهره کسانی می‌بینم که سال‌های آخر دوران بازی‌ام را با آنها تقسیم کردم.

دوستان عزیز، طرفداران عزیز پارما، از این دستاورد که به مدت طولانی به دنبال آن بودیم لذت ببرید. این فصل بهترین زمان برای کسب آن بود!
تبریک به بازیکنان، کادر فنی و مربیان! با تمام وجودم، زنده باد پارما!»

دیگر خبرها

  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز