Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:33:12 GMT

آمار تلفات کرونا در کردستان به ۱۱۲۵ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۵۹۷۴

آمار تلفات کرونا در کردستان به ۱۱۲۵ نفر رسید

فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون ۳۸۶ بیمار کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که سنندج با ۱۷۹ نفر بیشترین تعداد بستری شدگان را دارد.

وی افزود: هم اکنون ۵۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و هر روز بر تعداد مبتلایان افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: متأسفانه آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به هزار و ۱۲۵ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاعی اعلام کرد: تاکنون ۴۵۱ نفر در سنندج، ۱۹۸ نفر در سقز، ۱۰۴ نفر در مریوان، ۹۲ نفر در بانه، ۷۳ نفر در قروه، ۷۱ نفر در کامیاران ،۶۴ نفر در دیواندره، ۵۱ نفر در بیجار، ۱۸ نفر در دهگلان و سه نفر در سروآباد بر اثر کرونا جان باخته‌اند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، عدم حضور در تجمعات، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک را رعایت کنند در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5184159

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا قربانیان کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا ماه مبارك رمضان اردبیل انتخابات 1400 اراک شهرستان کرج واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس