Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مجری طرح‌های آزادراهی مرکز و جنوب کشور با اشاره به ورود سرمایه‌گذار به آزادراه اصفهان – ایزدخواست گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در مورد ورود سرمایه‌گذار به این مسیر حلقه آزادراهی مرکز کشور تکمیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، به نقل از روابط عمومی مرکز طرح‌های آزادراهی مرکز و جنوب کشور، علیرضا صلواتی با اشاره به نشست دکتر طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس و مهندس صلواتی، مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل هولدینگ آتیه صبا اظهار داشت: در این نشست پیگیری‌های ویژه درباره تکمیل آزادراه شرق اصفهان و ساخت بخش‌های باقیمانده از قطعه دوم و همچنین روند اجرایی قطعه سوم آزادراه صورت گرفت و در تلاش هستیم که این بخش هرچه سریع‌تر در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 55 کیلومتر از مسیر آزادراه شرق اصفهان حدفاصل نطنز تا پل فرودگاه در اصفهان تکمیل شده و به دنبال آن هستیم که 8 کیلومتر باقیمانده از قطعه دوم این آزادراه که حدفاصل پل فرودگاه تا پل نائین بوده نیز طی ماه‌های آینده زیر بار ترافیک برود.

مجری طرح‌های آزادراهی مرکز و جنوب کشور با بیان قطعه سوم آزادراه گفت: قطعه سوم آزادراه به طول 30 کیلومتر در دو فاز در حال فعالیت اجرایی بوده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ماه‌های آینده، بخش قابل توجهی از این قطعه تکمیل خواهد شد.

آزادراه مشهد ـ چناران در سال1401 به بهره‌برداری می‌رسدوضعیت راه‌های کشور| ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج-تهران/انسداد کیلومتر 110 محور قزوین-همدان تا اطلاع ثانویوضعیت راه‌های کشور| ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج/ افزایش 31 درصدی تردد در جاده‌ها

صلواتی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری سازمان بازنشستگی کشور در آزادراه شرق اصفهان به منظور تکمیل کریدور آزادراهی شمال تا جنوب کشور، مسیر آزادراهی اصفهان تا شیراز پیش‌بینی شده که بخش ایزدخواست تا شیراز آن به طول 224 کیلومتر در حال اجرا بوده و پیشرفتی حدوداً 86 درصدی دارد.

وی با اشاره به تنها بخش باقیمانده از این آزادراه، اظهار داشت:  مسیر حد فاصل اصفهان تا ایزدخواست تنها بخش باقی مانده بوده تا با اجرای آن، کریدور شمالی جنوبی کشور به صورت آزادراهی اجرا و تکمیل شود که مطالعات آن انجام شده و طی ماه‌های گذشته، تعاملات قابل توجهی به منظور ورود سرمایه‌گذاران در این طرح صورت گرفت.

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در نشست دکتر طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس و مهندس صلواتی، مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان با دکتر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل هولدینگ آتیه صبا، در مورد ایجاد مقدمات لازم به منظور ورود صندوق بازنشستگی کشوری به سرمایه‌گذاری در آزادراه اصفهان ایزدخواست مذاکرات لازم صور ت گرفته تا زمینه ورود این سرمایه‌گذار به این پروژه مهم فراهم شود.

صلواتی ادامه داد: آزادراه اصفهان ایزدخواست تنها حلقه باقیمانده از کریدور شمالی -جنوبی آزادراهی کشور بوده و امیدواریم بتوانیم پس از 20 سال، شاهد شروع عملیات اجرایی آزادراه اصفهان -ایزدخواست باشیم.

وی افزود: این آزادراه، فاز دوم آزادراه اصفهان- شیراز بوده و تنها بخش باقیمانده از این آزادراه به شمار می‌رود که قرار است به طول 115 کیلومتر وارد اجرا شود.

انتهای پیام/163/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس ورود سرمایه گذار بازنشستگی کشور آزادراه اصفهان سرمایه گذار آزادراهی مرکز جنوب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است

شهردار اصفهان گفت: کلید حل تمام مسائل کشور در تمام ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دل تعلیم و تربیت نهفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه تقدیر از معلمان پیشکسوت شهر اصفهان اظهار کرد: در چند سال اخیر به دلیل مسائل اقتصادی و تحریم آن طور که باید به آموزش و پرورش توجه نشده است و کماکان آموزش و پرورش در شرایط سختی به سر می‌برد.

وی افزود: کلید حل مسائل کشور در تمام ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دل تعلیم و تربیت نهفته است.

شهردار اصفهان ادامه داد: آموزش و پرورش با این شرایط سخت و حداقلی بیشترین سطح خدمت را به جامعه ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر در کلان کشور بر دوره کوتاه مدت پنج ساله یا بلند مدت ۱۰ ساله متمرکز شویم و نسلی را برای حوزه‌های مختلف تربیت کنیم، بسیاری از مشکلات از این مسیر رفع می‌شود، گفت: این موضوع مهم مبتنی بر مطالعات و تحقیقات است و هم در عمل جواب داده است.

قاسم‌زاده با اشاره به اینکه یکی از رموز موفقیت و طی کردن مسیر رشد و پیشرفت در هر کشوری تمرکز بر حوزه تعلیم و تربیت است، گفت: امیدوارم در کلان نظام با رفع مشکلات اقتصادی، آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود برسانیم، زیرا رفع مشکلات به جز از مسیر آموزش و پرورش ممکن نیست.

وی ادامه داد: حل مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست، شکل‌دهی شخصیت دانش آموزان در مدرسه انجام شود.

قاسم زاده با بیان اینکه مسیر شغلی فرزندان ما در مدرسه مشخص می‌شود، افزود: اگر مبتنی بر آینده کشور و دورنمایی از آن نظام تعلیم و تربیت را طراحی کنیم، ۱۰ سال آینده کشور بیمه می‌شود.

وی ادامه داد: حرکت نمادین شورای اسلامی شهر اصفهان در تقدیر از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت، بیانگر گوشه‌ای از عرض ارادت و محبت جامعه به حوزه تعلیم و تربیت است و به‌طور قطع در افکار عمومی نیز انعکاس پیدا می‌کند که امیدوارم شرایط کشور را روز به روز در کنار این عزیزان بهتر کنیم.

کد خبر 750674

دیگر خبرها

  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • حمله گرگ به گله گوسفند در کوه‌های شرقی سمیرم
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی