Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفر آیت الله رییسی و هیات همراه به استان همدان به دنبال روند فزاینده ابتلا به کرونا در کشور لغو شد.

خبرگزاری میزان - روابط عمومی قوه قضاییه در اطلاعیه ای، از لغو سفر آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه و هیات همراه به استان همدان در پی روند فزاینده ابتلا به کرونا در کشور خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ضمن احترام به مردم متدین و انقلابی استان همدان و با عذرخواهی از اقشار مختلف مردم، همکاران قضایی و اداری و مدیران استان، با توجه به روند فزاینده ابتلا به بیماری کرونا و اعلام قرمز شدن وضعیت کرونایی مرکز استان و برخی از شهرستانها، علیرغم مهیا شدن تمامی مقدمات لازم برای انجام سفر ریاست محترم قوه قضاییه و هیات همراه در روز پنجشنبه ۱۴۰۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱.۱۹ به استان همدان، بدینوسیله اعلام می‌دارد سفر آیت الله رییسی به این استان به تاخیر افتاده و ان شالله با رعایت توصیه‌های بهداشتی توسط شهروندان و بهبود شرایط، طی روز‌های آینده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: فسخ قرارداد واگذاری شرکت صنایع پوشش گیلان با ورود دستگاه قضا/ رسیدگی به پرونده کیفری خریداران شرکت رشت الکتریک ایران به اتهام اخلال در نظام تولید

انتهای پیام/

برچسب ها: آیت الله رییسی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رییسی قوه قضاییه روند فزاینده ابتلا آیت الله رییسی استان همدان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود.

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار رئیس دفتر ویژه قوه قضاییه، ارتباط بین قوه قضاییه با مردم را مهم دانسته و افزودند: حضور مسؤولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

ایشان در ادامه افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

ایشان پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضاییه ارتباط ندارد را مهم شمرده و گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد، ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شرط آزادی مشروط بابک زنجانی چیست؟/ بازخوانی روند پرونده
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است