Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تعداد ۷۰۳ داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری استان تا پایان روز سوم  ( چهار شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰) ثبت نام آنها نهایی شد.

خسرو دهقانی مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر و دبیر ستاد انتخابات استان اظهار کرد: در روز سوم ثبت نام داوطلبان شوراهای روستایی ۷۰۳ نفر ثبت آنها قطعی شده است که از این تعداد ۹۴ درصد مرد ( ۶۶۱ نفر) و ۶ درصد زن (۴۲ نفر) هستند و بیش از ۹۰ داوطلب نیز ثبت نام آنها در مرحله رسیدگی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دهقانی با اشاره به افزایش روند ثبت نام‌ها گفت: در سه روز اخیر ثبت نام‌ها روز به روز سیر صعودی داشته است و تعداد ثبت نام‌ها در روز سوم تقریبا دوبرابر ثبت نام‌های روز اول است.

وی افزود: بیشترین ثبت نام‌ها در شهرستان‌ها مربوط به شهرستان دشتستان با ۱۹۲ ثبت نام و بیشترین ثبت نام در بخش‌ها نیز مربوط به بخش دلوار در شهرستان تنگستان با ۶۷ ثبت نام بوده است.

دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان قطعی و نهایی شده به تفکیک در ۱۰ شهرستان استان تا روز سوم نیز بیان کرد: در شهرستان بوشهر ۶۶ داوطلب (بخش مرکزی: ۳۱ نفر، بخش چغادک ۳۵ نفر)؛ در شهرستان دشتستان ۱۹۲ نفر (بخش مرکزی  ۴۶ نفر، بخش شبانکاره ۴۲ نفر، بخش سعدآباد ۱۹ نفر، بخش ارم ۴۵ نفر، بخش بوشکان ۲۹ نفر، بخش آب پخش ۱۱ نفر) شهرستان دشتی ۹۷ نفر (بخش مرکزی ۴۲ نفر، بخش شنبه و طسوج ۳۰ نفر، بخش کاکی ۲۵ نفر)؛ شهرستان تنگستان ۱۲۰ نفر (بخش مرکزی ۵۳ نفر، بخش دلوار ۶۷ نفر) شهرستان گناوه ۲۹ نفر (بخش مرکزی ۲۱ نفر، بخش ریگ ۸ نفر)؛ شهرستان کنگان ۳۴ نفر (بخش مرکزی ۱۲ نفر، بخش سیراف ۲۲ نفر)؛ در شهرستان دیلم ۲۱ نفر (بخش مرکزی ۷ نفر، بخش امام حسن ۱۴ نفر) در شهرستان جم ۸۰ نفر (بخش مرکزی ۵۵ نفر، بخش ریز ۲۵ نفر)؛ شهرستان عسلویه ۳۶ نفر ( بخش مرکزی ۹ نفر، بخش چاه مبارک ۲۷ نفر)؛ شهرستان دیّر ۲۸ نفر (بخش مرکزی ۹ نفر، بخش بردخون ۷ نفر، بخش آبدان ۱۲ نفر)؛ ثبت‌نام کرده‌اند. 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اضافه کرد: ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستایی و عشایری تا روز ۲۲ فروردین ادامه دارد و داوطلبان به روش‌های غیر حضوری و حضوری می‌توانند ثبت نام کنند.‌

وی از همه واجدین شرایط و بخصوص کارشناسان، نخبگان و متخصصان در زمینه‌های مختلف برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری دعوت کرد.

وی تاکید کرد: افرادی که قصد داوطلب شدن دارند، قبل از ثبت نام گواهی عدم سو پیشینه را دریافت دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان جم سعدآباد شهرستان تنگستان انتخابات استان ثبت نام ها بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری

جهانبخش سلیمیان گفت: پارسال ۳ هزار و ۹۴۸ عدد علمک گاز جدید در چهارمحال و بختیاری نصب شد که از این تعداد هزار و ۸۶۵ علمک در شهر‌ها و دو هزار و ۸۳ علمک در روستا‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به صعب‌العبور بودن و دور دست بودن روستا‌های برای اجرای شبکه گازرسانی و سختی چندین برابری اجرای لوله گذاری در مسیر‌های ناهموار، سنگی و شیب‌دار ادامه داد: تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته می‌شود و تعداد دیگری از روستا‌های این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند شد.

وی، تعداد علمک‌های نصب شده در سطح چهارمحال و بختیاری را ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۱۹ هزار و ۸۶۸ مورد در سطح شهر‌ها و ۸۳ هزار و ۵۵۶ مورد در سطح روستا‌ها نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند