Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز استان گفت:تاکنون ۱۲ چاه نفت در گلستان حفاری شده و امیدواریم در چاه سیزدهم به محصول نهایی نفت و گاز دست پیدا کنیم.

او ادامه داد:دستیابی به محصول نفت و گاز موجب توسعه شهرستان گمیشان و استان گلستان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حفاری این چاه با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان و ۱۵ میلیون یورو انجام خواهد شد و وزارت نفت در مدت قریب به ۹ ماه این اقدام را انجام خواهد داد.

حق شناس گفت: اگر چنانچه درچاه اول به جواب نرسیم عملیات حفاری در چاه دوم آغاز خواهد شد.

او گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ متر از حفاری ۳۰۰۰ متری این چاه نفت  انجام شده است و امیدواریم این حفاری به جواب برسد و بتوانیم نفت یا گاز استخراجی را به محصول نهایی در گلستان تبدیل کنیم.

حق شناس در مورد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان گفت: در آغاز سال جاری پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان انجام شد و امیدواریم مسیر‌های بین المللی از فرودگاه گرگان افزایش یابد و  این آغازی برای گسترش ظرفیت‌های گردشگری و تجاری استان باشد.

آخرین وضعیت موج چهارم کرونا در گلستان

او درباره آخرین وضعیت موج چهارم کرونا گفت:با آغاز موج چهرام کرونا در چند روز گذشته از دیروز ۶ شهر ما قرمز شده و محدودیت‌های کرونایی بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای گلستان با تغییر رنگ شهر‌ها در اصناف مختلف تغییر خواهد کرد و تمام اصناف در یک سال گذشته با وظایف خود آشنا شده اندو در پیک چهارم هم ملزم به رعایت هستند.

وی افزود:با شروع پیک جدید همه شهر‌ها قرمز نخواهد شدو ضروریست مردم دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت کنند تا در این موج هم مانند موج دوم وسوم روند کاهشی آمار فوت شدگان را در استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت خام توسعه اقتصادی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب موجب زیر آب رفتن اراضی دیم منطقه نهرعنبر موسیان شد

دریافت 5 MB کد خبر 6095241

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم
  • دستیابی به دانش فنی ساخت پلیمر‌های نسوز
  • نتانیاهو نمی‌تواند برای دستیابی به توافق تصمیم بگیرد
  • پوستکوعلو: نمی‌توان به بهانه تیم‌سازی در دستیابی به موفقیت ناکام ماند
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • سیلاب موجب زیر آب رفتن اراضی دیم منطقه نهرعنبر موسیان شد
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه