Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:56:58 GMT

صنعت نفت – پیکان؛ آیا برای دومین بار لغو می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۶۱۵۲

صنعت نفت – پیکان؛ آیا برای دومین بار لغو می شود؟

با وجود شروع فصل جدید بازی های لیگ برتر تیم های صنعت نفت و پیکان هنوز به میدان نیامده اند چون دیدار هفته اول آنها با نظر شورای تامین امنیت آبادان برگزار نشد. 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سازمان لیگ سه شنبه هفته جاری برای برگزاری این دیدار در استادیوم تختی آبادان برنامه ریزی کرده است صحبت از تعطیلی دو هفته ای تهران و دیگر کلان شهرها به خاطر سرعت شیوع ویروس کرونا است و در صورت اجرایی شدن این دیدار برای دومین بار لغو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پیکان در روزهای اخیر و با هدایت مهدی تارتار دو بازی دوستانه با تیم های ویستا توربین و نساجی انجام داد که در هر دو بازی به برتری یک بر صفر رسید و صنعت نفت هم در دیدار دوستانه مقابل استقلال خوزستان به برتری 3-1 رسید و به نظر می رسد هر دو تیم برای برگزاری مسابقه از آمادگی نسبی خوبی برخوردار هستند. لیگ برتر در هفته ای که سپری شد به دلیل برگزاری دیدار دوستانه ایران – بوسنی برگزار نشد و در چنین شرایطی تیم های پیکان و صنعت نفت با توجه از فرصت ایجاد شده برنامه های تاکتیکی خود را دنبال کردند. 

 

در صورت تعطیلی دو هفته ای تهران ودیگر کلان شهرها به نظر می رسد با دستور ستاد مبارزه با کرونا در ورزش بازی های لیگ برتر تعطیل خواهد شد اما تیم ها تمرینات خود را دنبال و به جای بازی های رسمی بازی های دوستانه انجام خواهند داد. تنها مزیت تعطیلات برای تیم های لیگ برتر در دوران کرونایی مسافرت نکردن است.

 

نویسنده: کیاوش عزیزی

صنعت نفت آبادان پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان پیکان صنعت نفت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و بلاروس دیدار دوستانه‌ای برابر هم برگزار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال روسیه برابر بلاروس روز 7 ژوئن (18 خرداد) در ورزشگاه دینامو مینسک برگزار خواهد شد.

این بازی در رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) لحاظ خواهد شد. تیم‌های ملی روسیه و بلاروس در رنکینگ فیفا به ترتیب رتبه‌های 35 و 97 را در اختیار دارند.

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

در فوریه 2022 فیفا و اتحادیه‌ فوتبال اروپا (یوفا) تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از شرکت در مسابقات بین‌المللی به‌دلیل جنگ اوکراین به‌طور نامحدود محروم کردند. در مجموع پس از شروع تحریم‌ها، تیم ملی روسیه 12 بازی دوستانه (پنج برد، شش تساوی، یک شکست) انجام داد. شاگردان والری کارپین در آخرین دیدار خود در ماه مارس در مسکو تیم ملی صربستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی