Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@13:54:25 GMT

جعفر سمیعی از ورزشگاه جدید پرسپولیس بازدیدد کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۶۱۷۷

مدیران پرسپولیس و شهرداران مناطق 18 و 19 از مجموعه جدیدی که تحت مالکیت پرسپولیس قرار گرفته است، بازدید کردند.

مدیران باشگاه پرسپولیس و شهرداران مناطق 18 و 19 امروز چهارشنبه با حضور در ورزشگاه شهدای گمنام از شرایط این مجموعه، بازدید کردند تا کلید بهسازی و تجهیز برای استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیس روشن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس؛ جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره باشگاه، سیدمحمد فیاض عضو هیات مدیره باشگاه و شهردار منطقه 18 تهران،  علی توکلی شهردار منطقه 19،  ابراهیم شکوری معاون اجرایی و علی عطایی معاون اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس، از جمله نفراتی بودند که در ورزشگاه شهدای گمنام که در اختیار پرسپولیس قرار گرفته است، حضور پیدا کردند و به بازدید از این مجموعه پرداختند.

این ورزشگاه برای این که مورد بهره‌وری مناسب قرار بگیرد، به افزایش امکانات و بازسازی و بهسازی بخش‌های مختلف نیاز دارد. در جریان این بازدید میدانی، هماهنگی برای این مسائل صورت گرفت.

قرار است اقدام‌های عمرانی به زودی و همزمان با حضور تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هند و برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شود و این مجموعه بعد از آماده‌سازی برای فصل پیش‌روی رقابت‌های فوتبال پایه تهران در اختیار آکادمی فوتبال پرسپولیس، قرار می‌گیرد تا محل برگزاری تمرینات، بازی‌ها و استعدادهای فوتبال باشد.

مدیریت باشگاه پرسپولیس بر توجه به فوتبال پایه و تقویت ساختارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این بخش تاکید دارد و بازسازی و تجهیز مجموعه شهدای گمنام برای تبدیل شدن به کمپ و مرکز تیم‌های پایه و توسعه فوتبال به عنوان یادگاری برای آینده فوتبال پرسپولیس و تهران در همین راستا، صورت می‌گیرد.

اخبار داغ 

استقلالی ‌ها ممنوع التبلیغ شدند پرسپولیس | 2 میزبانی در 9 مسابقه پیش روی سرخ ها شرط بخشش حمید صفت از زبان پسر مقتول نارضایتی هانسی فلیک از وضعیت کنونی اش در بایرن مونیخ / بیلد آیا کلوپ، گرت بیل بعدی را در اختیار دارد و نمی داند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازی این بازی ممنوع است که هم سازمان لیگ و هم هیأت فوتبال استان مرکزی این موضوع را تکذیب کردند.

در همین حال محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر از تعمیرات و بازسازی در بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی (ره) را داد. او در این رابطه افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تا استقبال زیادی از این بازی انجام شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی شامل نرده‌ها، آبخوری و … در حال بازسازی است، تصمیم نهایی برای حضور هواداران در این بازی فردا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرسپولیس و آلومینیوم یک بار و در سال ۱۴۰۱ در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده استان مرکزی به پایان رسیده بود و بازی روز جمعه، دومین مصاف دو تیم در ادوار رقابت‌های جام حذفی است.

کد خبر 6087333

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • افشاگری خیابانی روی آنتن: چینی‌ها جا زدند!
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز