Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالله سعادتیان، دادستان کهگیلویه با بیان اینکه قبل از برگزاری مراسم طرفین را به دادسرا آوردیم و از آنها تعهد گرفتیم که اقدام به برگزاری جشن نکنند، افزود: خانواده داماد تصمیم به برگزاری جشن در جای دیگری را داشتند و متوجه شدم که برادرم در برگزاری این جشن نقش داشته است.

وی با اشاره به رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد کرونا در یک جشن عروسی گفت: پدر داماد و پدر عروس نیز در شهر دهدشت بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتیان با بیان اینکه دستور بازداشت برادرم که از طایفه عروس بود صادر شد و وی نیز بازداشت است، خاطرنشان کرد: در رعایت قانون و حفظ سلامت مردم هیچ چیز مهمتر از قانون نیست و با هر کسی که هنجارشکنی کند برخورد خواهم کرد.

وی افزود: نیروهای انتظامی و متولیان نیز با افرادی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد و با مُخلان سلامتی و امنیت برخورد قاطع می‌کنند.

دادستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه برای حفظ سلامت مردم به صورت جدی با متخلفان برخورد می‌شود، اظهار کرد: از مردم شهرستان کهگیلویه می‌خواهیم نهایت همکاری را با ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌ها را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد جشن عروسی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، علی نیک بخت از جوانان انقلابی، توانا و خلاق استان کهگیلویه بویر احمد با پیشنه‌ی موفق به عنوان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده هم اکنون به عنوان مجری و نماینده بنیاد علوی در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب و معرفی شد. مهندس نیک بخت با اشاره به تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان گفت:در دوره جدید ماموریت‌های بنیاد علوی، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند سازی، اشتغال زایی و درآمد پایداری اقشار ضعیف خواهد بود. نیکبخت افزود؛ توسعه و ارتقای سلامت با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و گلوگاه‌های حساس، حضور موثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است. نماینده بنیاد علوی در استان سومین ماموریت بنیاد را ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تامین شرایط خاص برای استعداد‌های برتر اقشار ضعیف برشمرد و گفت: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند

دیگر خبرها

  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی