Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@08:20:06 GMT

رکورد جدید دیبالا در تیم یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۶۶۱۱

رکورد جدید دیبالا در تیم یوونتوس

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال یوونتوس موفق شد در دیداری عقب افتاده از هفته سوم مسابقات سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۲ بر یک ناپولی را شکست دهد و کمی وضعیتش را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

نکته جالب این بازی حضور پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی یوونتوسی‌ها در زمین مسابقه بود که بعد از مدت‌ها دوری از میادین فوتبال توانست از دقیقه ۶۹ برای این تیم به زمین برود و بعد از ۴ دقیقه برای تیم خود گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاره آرژانتینی با گلزنی در این مسابقه توانست برای نود و نهمین بار برای یوونتوسی‌ها گلزنی کند و رکورد خود را در تاریخ این باشگاه از این نظر بهبود بخشد.

پائولو دیبالای ۹۹ گله اکنون بهترین گلزن تاریخ باشگاه یوونتوس در میان بازیکنانی است که در حال حاضر فوتبال بازی می‌کنند و بازنشسته نشده اند.

بعد از دیبالای ۹۹ گله ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو حضور دارد. رونالدو با وجود اینکه سال‌های کمتری نسبت به دیبالا در یوونتوس بازی کرده است اکنون با ۹۷ گل پشت سر ستاره آرژانتینی قرار دارد.

 یوونتوسی ها با شکست ناپولی و کسب ۳ امتیاز بازی با ۵۹ امتیاز در رتبه سوم جدول سری آ قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید 

پائولو دیبالا در راه لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یوونتوس ایتالیا سری آ ایتالیا دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان